logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > UPC chwali dojrzałe kobiety
08.03.2012
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

UPC chwali dojrzałe kobiety



UPC Polska od 2006 roku realizuje kursy z zakresu obsługi komputera i internetu. Od samego początku to właśnie kobiety stanowiły zdecydowaną większość uczestników zajęć. Jak stwierdzają koordynatorzy akcji, nie zawsze motywacją do przyjścia na kurs była nauka obsługi komputera i internetu. Bywało, że potrzeba wynikała z chęci poznawania czegoś nowego, wyjścia z domu, spotkania z ludźmi. Jednak niezależnie od powodów decyzji 98% uczestników zajęć chce kontynuować przygodę z Internetem.

Wśród absolwentów Akademii e-Seniora UPC kobiety stanowią 72%. Jak twierdzą instruktorzy prowadzący zajęcia Akademii, mężczyźni wstydzą się przyznać do niewiedzy, zwłaszcza w zakresie nowych technologii, bo uważają, że to powinna być ich domena. Pięć lat realizacji kursów w kilkunastu miastach pokazuje, że kobiety o wiele częściej wracają do pracowni internetowych pytając o nowe kursy i dodatkowe zajęcia, chcąc się dalej uczyć i rozwijać – mówią koordynatorzy z UPC. 

– Panie reprezentują bardziej otwartą postawę, są odważne, także w tym, że nie boją się przyznać do niewiedzy i dzięki temu szybciej się uczą – opisuje kierownik Filii nr 34 Biblioteki Miejskiej z Wrocławia, pani Mirosława Gorczyńska, gdzie od 6 lat w Pracowni Internetowej UPC realizowane są kursy i spotkania w ramach „Klubów e-Seniora”. –  Panowie, jeśli przychodzą, to najczęściej jako osoby towarzyszące paniom. Paniom pomaga to, że są ciekawskie i nie mają kompleksów z powodu braku technicznej wiedzy.

Więcej informacji o programie znajduje się na stronie www.








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek