Unilever, dziewięć miesięcy po osiągnięciu statusu „zero odpadów”, czyli zaprzestaniu przekazywania na składowiska odpadów (innych niż niebezpieczne) przez wszystkie 242 fabryki, ogłosił, że w Europie stał się firmą, która całkowicie nie przekazuje odpadów. Oznacza to, że oprócz zakładów produkcyjnych, odpadów nie przekazują także inne obiekty, jak centra logistyczne i magazynowe oraz biura, które są w pełni zarządzane przez Unilever.
W okolicach końca roku firma zamierza osiągnąć ten cel już na całym świecie i kontynuuje prace nad tym, aby cały tzw. łańcuch wartości firmy funkcjonował w zgodzie z założeniami „zero odpadów”.
Firma Unilever jest producentem żywności, kosmetyków i środków czystości pod markami takimi jak: Algida, Axe, Cif, Delma, Domestos, Dove, Knorr, Lipton, Rama, Rexona, Signal czy Timotei.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
08.01.2025
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO