Fundacja Agory rozpoczyna zbiórkę 1% podatku na akcję społeczną „Umierać po ludzku”, organizowaną wspólnie z „Gazetą Wyborczą”.
To już trzecia zbiórka 1% podatku prowadzona przez Fundację Agory. Zgromadzone środki organizacja przeznaczy na potrzeby akcji społecznej która ma przybliżyć temat umierania, wspomóc hospicja i promować wolontariat.
Fundacja Agory planuje rozszerzać swoje działania, łącząc akcje prospołeczne prowadzone poszczególnych mediów Agory. – Wszystkie media naszej spółki działają prospołecznie, pomagając potrzebującym w różny sposób oraz promując postawę obywatelską i proekologiczną – mówi Michał Sołtysiak, nowy wiceprezes Fundacji Agory i jednocześnie szef akcji społecznych „Gazety Wyborczej”.
Fundacja będzie nadal finansować i współorganizować akcje społeczne prowadzone przez media Agory, z „Gazetą Wyborczą” na czele (m.in. „Dzieciaki do domu”, „Polska biega”), wspierać kulturę (Nagroda Literacka Nike, „Zeszyty Literackie”) oraz wspomagać finansowo ciężko chore i niepełnosprawne dzieci przez działania prowadzone wspólnie z innymi organizacjami.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe
-
31.10.2024
Artyści biorą na warsztat tablety. Współpraca Huawei i Akademii Sztuk Pięknych
-
28.10.2024
„Dziś wszyscy jesteśmy twórcami cyfrowymi” — 25. konkurs Galerii Plakatu AMS