Fundacja Agory rozpoczyna zbiórkę 1% podatku na akcję społeczną „Umierać po ludzku”, organizowaną wspólnie z „Gazetą Wyborczą”.
To już trzecia zbiórka 1% podatku prowadzona przez Fundację Agory. Zgromadzone środki organizacja przeznaczy na potrzeby akcji społecznej która ma przybliżyć temat umierania, wspomóc hospicja i promować wolontariat.
Fundacja Agory planuje rozszerzać swoje działania, łącząc akcje prospołeczne prowadzone poszczególnych mediów Agory. – Wszystkie media naszej spółki działają prospołecznie, pomagając potrzebującym w różny sposób oraz promując postawę obywatelską i proekologiczną – mówi Michał Sołtysiak, nowy wiceprezes Fundacji Agory i jednocześnie szef akcji społecznych „Gazety Wyborczej”.
Fundacja będzie nadal finansować i współorganizować akcje społeczne prowadzone przez media Agory, z „Gazetą Wyborczą” na czele (m.in. „Dzieciaki do domu”, „Polska biega”), wspierać kulturę (Nagroda Literacka Nike, „Zeszyty Literackie”) oraz wspomagać finansowo ciężko chore i niepełnosprawne dzieci przez działania prowadzone wspólnie z innymi organizacjami.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
10.02.2025
Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących
-
09.02.2025
Konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025
-
07.02.2025
„Żyjemy w bańce, sądząc, że wszyscy rozumieją termin ESG”
-
04.02.2025
Buk z Dalkowa w konkursie European Tree of the Year
-
28.01.2025
„Alkohol” bezalkoholowy w Carrefour Polska