Bank BPH przyna 40 tys. zł na realizację projektu ulepszenia przestrzeni miejskiej w ramach konkursu „Zmieniaj świat wokół siebie”. Do 7 lipca internauci mogą głosować na profilu akcji na Facebooku i wybrać zwycięzcę.
Zaprojektowanie witryn sklepowych i szyldów dla zakładów rzemieślniczych znajdujących się przy jednej z najstarszych ulic w Gdyni, neon „Witamy na Bałutach” w Łodzi, powstanie „Naszego miejsca dla zdrowia” w Brzegu oraz stworzenie miejsca dla wspólnego wypoczynku i organizacji imprez rekreacyjnych w Cekowie – te cztery projekty znalazły się w ścisłym finale konkursu. Pierwsze trzy zostały wybrane przez internautów, którzy oddali najwięcej głosów na profilu akcji na Facebooku, zaś czwarty został wyróżniony przez Bank BPH ze względu na współzawodnictwo z dużo większymi miejscowościami i w uznaniu dla zaangażowania lokalnej społeczności w projekt.
Pracownicy banku angażują się ponadto w akcje wolontariackie, pomagając społecznościom w działaniach z zakresu ochrony środowiska, edukacji, zdrowia a także promowania postaw fair. Taki cel ma również ogólnopolska akcja Zwykły Bohater, którą Bank BPH, wspólnie z telewizją TVN i Onet.pl, zorganizował cztery razy z rzędu.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo