Coca-Cola wyprodukowała linię damskich i męskich t-shirtów “Drink 2 Wear” wyprodukowaną z przetworzonych plastikowych butelek. Są one sprzedawane w sieci sklepów Wal-Mart w Stanach Zjednoczonych.
Na koszulkach umieszczono hasła promujące recykling – “Make your Plastic Fantastic” i “Rehash your Trash.”
Stuart Kronauge, wiceprezydent koncernu, zapowiedział, że jeśli 200 milionów Amerykanów kupi t-shirty Coli to będzie to ich wkład w proekologiczne działania firmy, czyli w przetworzenie 700 milionów butelek.
Po raz pierwszy Coca-Cola wytworzyła zrównoważona kolekcję ubrań w 2007 roku. Program Coli “rPET” ma na celu przetwarzanie zużytego plastiku w odzież, torby, portfele i inne dodaki. Na każdym produkcie widnieje metka z numerem PET zrecyklingowanej butelki.
Sprzedaży tych specyficznych ubrań towarzyszy od 30marca br. kampania w telewizji, internecie, prasie i w radiu, zrealizowana przez agencję Martin Agency.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy