logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Tylko kibiców brakuje
26.08.2010
Tematy: Kampanie, Polska, Walka z wykluczeniem społecznym

Tylko kibiców brakuje

Your browser does not support the video tag.


Na stadiony, do kibicowania! – wzywa kampania "Niczego mi nie brakuje. Oprócz Ciebie" pokazująca smutne puste trybuny na stadionie. Akcja zachęcająca do uczestnictwa w Europejskich Letnich Igrzysk Olimpiad Specjalnych ruszyła 20 sierpnia.

Zadaniem kampanii jest zachęcenie do kibicowania niepełnosprawnym sportowcom podczas zawodów, które od 18 do 23 września będą rozgrywane w Warszawie. Celem kampanii jest również przełamywanie silnie zakorzenionych stereotypów i uprzedzeń dotyczących niepełnosprawności intelektualnej oraz pokazanie, że osoby z niepełnosprawnością intelektualną są takimi samymi ludźmi jak inni, zdolnymi do odczuwania emocji, osiągania sukcesów sportowych i przełamywania własnych słabości.

Akcja jest prowadzona w kinach (sieci Multikino i Cinema City), a z początkiem września rusza w telewizji (kanały TVP), radiu (Polskie Radio, Złote Przeboje, Tok FM, Roxy FM), prasie („Metro”), na outdoorze (billboardy, citylighty, plakaty na stacjach benzynowych) oraz w pojazdach komunikacji miejskiej (infoscreeny w metrze, plakaty w autobusach i tramwajach).

Osoby z niepełnosprawnością intelektualną, stanowią liczną grupę spośród wszystkich osób niepełnosprawnych w Polsce. Na co dzień w znikomym stopniu uczestniczą w życiu społecznym, co sprawia, że nastawienie do nich większości społeczeństwa opiera się głównie na lęku, niepewności i stereotypach. Efektem tego jest powiększanie dystansu społecznego, a także uczucie obawy czy zakłopotania w obecności osób z niepełnosprawnością intelektualną.

Udział w Igrzyskach, które po raz pierwszy w historii odbędą się w Europie Środkowo-Wschodniej, wezmą przedstawiciele 57 Programów Narodowych Olimpiad Specjalnych z całej Europy. W sumie ponad 1500 sportowców, którym towarzyszyć będzie 600 trenerów, a także ponad 100 działaczy Komitetu Organizacyjnego Igrzysk, 2500 członków rodzin oraz ponad 2000 wolontariuszy.

Rozpoczęcie działalności ruchu Special Olympics w USA i Kanadzie przypada na rok 1963, kiedy dziedziczka fortuny, Eunice Kennedy Shriver, przygotowała i przeprowadziła pierwsze półkolonie sportowe dla osób z upośledzeniem umysłowym.



Nazwa kampanii:
Europejskie Letnie Igrzyska Olimpiad Specjalnych
Czas:
2010.8.20 - 2010.9.23
Nadawca:
Narodowe Stowarzyszenia Olimpiady Specjalne Polska
Media:
Telewizja, kina, radio, prasa, billboardy, citylighty, reklamy w środkach transportu
Wykonawca:
Focus Media Group, FilmProdukcja
Adresaci:
Ogół społeczeństwa
Hasło kampani:
Niczego mi nie brakuje. Oprócz Ciebie





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 19.05.2025Kampanie

    Ojcowie do książek! Ruszyła kampania #TataTeżCzyta

  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 10.05.2025slider

    Trójka o kobietach w kosmosie

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek