Kreacje / printy, Kampanie, Holandia, Ekologia i środowisko, Konsumpcjonizm i konsumenci, Organizacje pozarządowe / NGO
────── 28.09.2022
Twój ostatni połów
Znakiem rozpoznawczym kampanii realizowanych dla organizacji Sea Shepherd jest niebanalne łączenie wysmakowanych projektów wizualnych z dosadnym, wręcz szokującym przekazem, które niosą (wcześniej pisaliśmy o tym TUTAJ). W kampanii Catch Of The Day 2050 (czyli Połów Dnia w 2050 roku) reguła ta została wykorzystana do maksimum. Z sieci rybackich porzuconych a następnie odłowionych w Morzu Północnym, Ogilvy Social.Lab stworzył kunsztowne plecionki, symbolizujące jedyne „gatunki” ryb i owoców morza, jakie będą dostępne dla konsumentów za niecałe trzydzieści lat.
Przekaz kampanii jest prosty i klarowny: jeśli nie powstrzymamy albo przynajmniej nie wyhamujemy przełowienia, w naszych morzach i oceanach już niebawem będzie więcej sieci niż ryb.
Nazwa kampanii:
Catch Of The Day 2050
Czas:
2022.4
Kraje:
Holandia
Nadawca:
Sea Shepherd
Media:
integrated
Wykonawca:
Ogilvy Social.Lab Amsterdam, Amsterdam, Netherlands
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
01.12.2023
Kształt bezpieczeństwa
-
30.11.2023
Lidl promuje produkty z certyfikatem Fairtrade
-
28.11.2023
Bajeczki dla dzieci
-
27.11.2023
Rusza 23. MFF Watch Docs — start w najbliższy piątek
-
23.11.2023
DeepSteki
-
23.11.2023
„Sernik z kamieniami” już w sprzedaży!