Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Holandia, Ekologia i środowisko, Konsumpcjonizm i konsumenci, Organizacje pozarządowe / NGO
Twój ostatni połów
Znakiem rozpoznawczym kampanii realizowanych dla organizacji Sea Shepherd jest niebanalne łączenie wysmakowanych projektów wizualnych z dosadnym, wręcz szokującym przekazem, które niosą (wcześniej pisaliśmy o tym TUTAJ). W kampanii Catch Of The Day 2050 (czyli Połów Dnia w 2050 roku) reguła ta została wykorzystana do maksimum. Z sieci rybackich porzuconych a następnie odłowionych w Morzu Północnym, Ogilvy Social.Lab stworzył kunsztowne plecionki, symbolizujące jedyne „gatunki” ryb i owoców morza, jakie będą dostępne dla konsumentów za niecałe trzydzieści lat.
Przekaz kampanii jest prosty i klarowny: jeśli nie powstrzymamy albo przynajmniej nie wyhamujemy przełowienia, w naszych morzach i oceanach już niebawem będzie więcej sieci niż ryb.
Nazwa kampanii:
Catch Of The Day 2050
Czas:
2022.4
Nadawca:
Sea Shepherd
Media:
integrated
Wykonawca:
Ogilvy Social.Lab Amsterdam, Amsterdam, Netherlands
zobacz także
-
21.06.2025Wydarzenia
Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!
-
20.06.2025Wydarzenia
AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca
-
16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja
-
13.06.2025Wydarzenia
Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać
-
12.06.2025Kampanie
Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?
-
11.06.2025Kreacje / printy
Po stronie mocy korników