Publikacja „Twitter for Good: Change the World One Tweet at a Time” poświęcona jest zastosowaniu popularnego (ponad 200 milionów użytkowników) serwisu mikroblogowego Twitter dla wsparcia działań o charakterze non-profit. Autorka, Claire Diaz Ortiz, odpowiada w Twitterze za innowację społeczną i filantropię. Książka wyjaśnia, w jaki sposób mikroblog może przydać się organizacji i jak z niego korzystać na zasadzie modelu T.W.E.E.T. (Target, Write, Engage, Explore, Track – Cel, Napisanie, Zaangażowanie, Pogłębianie, Śledzenie). Opisuje również przykłady zastosowania serwisu w akcjach społecznych w różnych częściach świata.
Fragment publikacji można otrzymać na adres mailowy po zarejestrowaniu się na stronie www.twitterforgood.com.
Aktualności związane z tematem będą dostępne na profilu autorki @ClaireD oraz pod tagiem #Twitter4Good. Wydawcy książki zachęcają wszystkich do dzielenia się własnymi doświadczeniami z używania tego serwisu w marketingu społecznym.
zobacz także
-
04.04.2025Wiedza - Literatura
Aż trzy czwarte Polaków spaceruje
-
07.02.2025Wiedza - Literatura
Co Polacy wiedzą o kaucji?
-
03.02.2025Wiedza - Literatura
Dzieci w Polsce mniej szczęśliwe. Dlaczego?
-
29.01.2025Wiedza - Literatura
Czterdziestolatkowie nie myślą o emeryturze
-
27.01.2025Wiedza - Literatura
Płonące elektryki — prawda czy mit?
-
09.01.2025Wiedza - Literatura
Tradycyjna telewizja czy streaming? Przyszłość mediów w dobie platform cyfrowych