Publikacja „Twitter for Good: Change the World One Tweet at a Time” poświęcona jest zastosowaniu popularnego (ponad 200 milionów użytkowników) serwisu mikroblogowego Twitter dla wsparcia działań o charakterze non-profit. Autorka, Claire Diaz Ortiz, odpowiada w Twitterze za innowację społeczną i filantropię. Książka wyjaśnia, w jaki sposób mikroblog może przydać się organizacji i jak z niego korzystać na zasadzie modelu T.W.E.E.T. (Target, Write, Engage, Explore, Track – Cel, Napisanie, Zaangażowanie, Pogłębianie, Śledzenie). Opisuje również przykłady zastosowania serwisu w akcjach społecznych w różnych częściach świata.
Fragment publikacji można otrzymać na adres mailowy po zarejestrowaniu się na stronie www.twitterforgood.com.
Aktualności związane z tematem będą dostępne na profilu autorki @ClaireD oraz pod tagiem #Twitter4Good. Wydawcy książki zachęcają wszystkich do dzielenia się własnymi doświadczeniami z używania tego serwisu w marketingu społecznym.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
13.01.2023
Inflacja z ogromnym wpływem na zmiany w zachowaniach Polaków
-
16.12.2022
Jak mądrze dokarmiać ptaki zimą?
-
02.12.2022
Co polskie internautki myślą o prezentach z drugiej ręki?
-
25.11.2022
Łączenie pracy z podróżowaniem popularne nie tylko wśród 20-latków
-
14.11.2022
Jesteśmy bardziej świadomi środowiskowo, ale niechętni do osobistych wyrzeczeń
-
30.09.2022
Pierwsze w Polsce badanie na temat marek przyjaznych cyfrowo