logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  03.02.2014

Trzy nowe odsłony Kumulacji Aktywności

Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.


Futbol amerykański, zośka i trening z pomponami – to trzy nowe propozycje Fundacji LOTTO Milion Marzeń na aktywności, które zachęcą gimnazjalistów do uprawiania sportu i ćwiczeń fizycznych. Na portalu Youtube udostępniono 4 z planowanych 10 filmów skierowanych do nastolatków, rodziców i nauczycieli wychowania fizycznego, zrealizowanych w ramach programu Kumulacja Aktywności.

Spot, który jest drugim z serii filmów promujących program, jest przykładem na to, w jaki sposób można spędzić wolny czas z dzieckiem. Przedstawia ojca przekazującego synowi podstawy technik rzucania i łapania piłki do futbolu amerykańskiego. Kolejny pokazuje chłopaków grających w tzw. zośkę, którą można w prosty sposób wykonać samemu. Jest to pomysł na aktywny wypoczynek dla nastolatków, który nie wymaga dużych nakładów finansowych. W trzecim z udostępnionych niedawno odcinków, nauczyciel wychowania fizycznego zachęca do kreatywnego podejścia w planowaniu zajęć dla młodzieży. Przedstawia zajęcia z wykorzystaniem pomponów – nieodzownego atrybutu cheerleaderek. Dzięki temu dziewczyny chętnie wykonują wszystkie ćwiczenia, także te wymagającego dużego wysiłku.

Celem programu Fundacji LOTTO Milion Marzeń jest popularyzowanie aktywnych form spędzania wolnego czasu. Do współpracy przy projekcie zostało zaproszonych 50 wybitnych sportowców, mistrzów sportu, olimpijczyków i medalistów. Prowadzą oni bezpłatne zajęcia w 40. miejscach na terenie całego kraju, w których uczestniczy ponad 1000 gimnazjalistów.

W ramach programu „Kumulacja Aktywności” Fundacja LOTTO Milion Marzeń rozpocznie też kampanię społeczną adresowaną do dzieci, rodziców i nauczycieli. Jej start planowany jest na kwiecień 2014 roku. Celem tych działań będzie pokazanie, jak w prosty oraz przyjemny sposób można aktywnie spędzać czas na świeżym powietrzu z rodziną, czy w gronie znajomych.

Program realizuje Fabryka Komunikacji Społecznej, a za spoty odpowiada studio produkcyjne Fabryka Film.

Klaudia Maksim


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 27.03.2023

    Biedronka usuwa ze swoich produktów tony cukru, tłuszczu i soli


  • 16.02.2023

    LPP dołączyło do sygnatariuszy porozumienia Accord Pakistan


  • 07.02.2023

    #NieSzukajWymowki – Jasiek Mela inspiruje do działania


  • 03.02.2023

    Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 09.01.2023

    Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek