„Trzy minus trzy to zero, takie jak ty!”
"Trzy minus trzy to kompletne zero, takie jak ty!" – krzyczy ojciec na chłopca, który dostał trójkę z matematyki. Zadaje mu równanie do rozwiązania, a internauta, wykonując obliczenia za Adasia, może uratować go przed biciem.
Rusza interaktywna aplikacja Fundacji Dzieci Niczyje, która ma na celu ułatwienie zapamiętania jej numeru KRS, a tym samym przekazanie 1% na rzecz organizacji. Akcja uświadamia jak może wyglądać codzienność dzieci doświadczających przemocy i wskazuje co można zrobić, aby przerwać ich dramat.
Aby nauczyć odbiorcę numeru KRS organizacji (20 44 26), w aplikacji wykorzystano interaktywne narzędzia – gdy odbiorca dokona poprawnych obliczeń, otrzyma wynik składający się z tych trzech liczb. Przez demonstrację sytuacji dziecka krzywdzonego, Fundacja nakłania odbiorców do zaangażowania w przeciwdziałanie przemocy wobec dzieci i wsparcia działań, których celem jest walka z problemem.
Aplikacja dostępna jest na stronie Fundacji www.kartkowka.fdn.pl oraz fanpage’u organizacji na Facebooku. Spot reklamowy akcji jest wyświetlany także w warszawskiej Kinotece. Kampania „Kartkówka” została przygotowana dla Fundacji Dzieci Niczyje pro bono przez McCann Worldgroup. Emisja w Kinotece możliwa jest dzięki zaangażowaniu firmy KinAds.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
18.07.2024
Siostra zakonna i zawodnik MMA — polskość może być bardzo różna
-
16.07.2024
31. finał ogólnopolskiej akcji Sprzątanie Świata
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family
-
10.07.2024
Potwór basenowy