„Trzy minus trzy to zero, takie jak ty!”
"Trzy minus trzy to kompletne zero, takie jak ty!" – krzyczy ojciec na chłopca, który dostał trójkę z matematyki. Zadaje mu równanie do rozwiązania, a internauta, wykonując obliczenia za Adasia, może uratować go przed biciem.
Rusza interaktywna aplikacja Fundacji Dzieci Niczyje, która ma na celu ułatwienie zapamiętania jej numeru KRS, a tym samym przekazanie 1% na rzecz organizacji. Akcja uświadamia jak może wyglądać codzienność dzieci doświadczających przemocy i wskazuje co można zrobić, aby przerwać ich dramat.
Aby nauczyć odbiorcę numeru KRS organizacji (20 44 26), w aplikacji wykorzystano interaktywne narzędzia – gdy odbiorca dokona poprawnych obliczeń, otrzyma wynik składający się z tych trzech liczb. Przez demonstrację sytuacji dziecka krzywdzonego, Fundacja nakłania odbiorców do zaangażowania w przeciwdziałanie przemocy wobec dzieci i wsparcia działań, których celem jest walka z problemem.
Aplikacja dostępna jest na stronie Fundacji www.kartkowka.fdn.pl oraz fanpage’u organizacji na Facebooku. Spot reklamowy akcji jest wyświetlany także w warszawskiej Kinotece. Kampania „Kartkówka” została przygotowana dla Fundacji Dzieci Niczyje pro bono przez McCann Worldgroup. Emisja w Kinotece możliwa jest dzięki zaangażowaniu firmy KinAds.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.02.2025
1,5 tysiąca dzieci czeka na dom
-
11.02.2025
365 dni
-
10.02.2025
Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących
-
09.02.2025
Konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025
-
09.02.2025
W pełnym wymiarze. PAH przeciw stereotypom