Ruszyła styczniowa odsłona kampanii "Prowadzę jestem trzeźwy", prowadzonej od 13 lat przez Duszpasterstwo Trzeźwości Archidiecezji Katowickiej oraz Business Consulting.
Spot kampanii można zobaczyć na ekranach ledowych dużego formatu w 137 miastach na terenie Polski. Kampania ma na celu promowanie trzeźwości za kierownicą.
W ramach poprzednich edycji akcji umieszczano m.in. reklamy na autobusach (2010, 2012) oraz emitowano spoty telewizyjne (2010).
Nazwa kampanii:
Prowadzę jestem trzeźwy
Czas:
2013.1.1 - 2013.1.31
Tematy:
Bezpieczeństwo ruchu drogowego
Kraje:
Polska
Nadawca:
Duszpasterstwo Trzeźwości Archidiecezji Katowickiej, Business Consulting
Media:
Ekrany LED
Wykonawca:
Business Consulting
Adresaci:
Kierowcy
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
26.04.2024
Suszone świerszcze hitem sprzedaży w Carrefour
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
23.04.2024
Jakie książki kupujemy — raport Allegro i Allegro Lokalnie
-
23.04.2024
23 kwietnia — Międzynarodowy Dzień Książki i Praw Autorskich