Ruszyła styczniowa odsłona kampanii "Prowadzę jestem trzeźwy", prowadzonej od 13 lat przez Duszpasterstwo Trzeźwości Archidiecezji Katowickiej oraz Business Consulting.
Spot kampanii można zobaczyć na ekranach ledowych dużego formatu w 137 miastach na terenie Polski. Kampania ma na celu promowanie trzeźwości za kierownicą.
W ramach poprzednich edycji akcji umieszczano m.in. reklamy na autobusach (2010, 2012) oraz emitowano spoty telewizyjne (2010).
Nazwa kampanii:
Prowadzę jestem trzeźwy
Czas:
2013.1.1 - 2013.1.31
Tematy:
Bezpieczeństwo ruchu drogowego
Kraje:
Polska
Nadawca:
Duszpasterstwo Trzeźwości Archidiecezji Katowickiej, Business Consulting
Media:
Ekrany LED
Wykonawca:
Business Consulting
Adresaci:
Kierowcy
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
10.08.2022
Strefa Sprawdź Promile na Lech Polish Hip Hop Festival w Płocku
-
04.08.2022
Pracoholik pozbawia swoje otoczenie relaksu
-
03.08.2022
delio zamraża ceny pięciuset produktów do końca października
-
29.07.2022
AMS odlicza czas do Godziny „W” – nie tylko w Warszawie
-
27.07.2022
Na Dzień Ryby zapraszają bocian, byczek, kur i zając
-
26.07.2022
Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów