Ruszyła styczniowa odsłona kampanii "Prowadzę jestem trzeźwy", prowadzonej od 13 lat przez Duszpasterstwo Trzeźwości Archidiecezji Katowickiej oraz Business Consulting.
Spot kampanii można zobaczyć na ekranach ledowych dużego formatu w 137 miastach na terenie Polski. Kampania ma na celu promowanie trzeźwości za kierownicą.
W ramach poprzednich edycji akcji umieszczano m.in. reklamy na autobusach (2010, 2012) oraz emitowano spoty telewizyjne (2010).
Nazwa kampanii:
Prowadzę jestem trzeźwy
Czas:
2013.1.1 - 2013.1.31
Tematy:
Bezpieczeństwo ruchu drogowego
Kraje:
Polska
Nadawca:
Duszpasterstwo Trzeźwości Archidiecezji Katowickiej, Business Consulting
Media:
Ekrany LED
Wykonawca:
Business Consulting
Adresaci:
Kierowcy
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
08.11.2024
Pokolenie Z na rynku pracy. Najnowszy raport OLX Praca
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie