Różne kraje, różne języki, a zasada ta sama – trzeźwość za kierownicą. Tuż przed świętami ruszyła nowa odsłona kampanii "Prowadzę – jestem trzeźwy" pod hasłem "Trzeźwość bez granic".
Spot kampanii jest emitowany w stacji TVN, będzie w TVP (w styczniu) oraz w regionalnych stacjach telewizyjnych, a docelowo również na antenach stacji zagranicznych. Organizatorzy akcji przygotowują międzynarodową odsłonę kampanii w państwach Unii Europejskiej. Ich celem jest zbudowanie międzynarodowej wspólnoty ludzi, których łączy wola trzeźwego i odpowiedzialnego kierowania pojazdami.
"Trzeźwość" to program edukacyjny Piotra Brząkalika, Duszpasterza Trzeźwości Archidiecezji Katowickiej, którego celem jest promowanie zdrowego i trzeźwego stylu życia. Opiera się na pozytywnym wydźwięku przekazywanych komunikatów i akcentowaniu zasady, że trzeźwość to sprawa naturalna, powszechna i modna.
Powstanie spotu możliwe było dzięki dofinansowaniu Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego oraz zaangażowaniu firmy GFR Capital z Tychów.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
03.02.2023
Jak rozmawiać z osobą chorą na nowotwór?
-
01.02.2023
Dąb Fabrykant na Europejskie Drzewo Roku!
-
31.01.2023
Przystanek Zieleń na Mokotowie i Wilanowie
-
27.01.2023
12 książek w 2023 roku. Iga Świątek rzuca fanom wyzwanie czytelnicze
-
26.01.2023
Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku
-
17.01.2023
Dbaj o siebie