logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Trzeźwość – do potwierdzenia
14.08.2012
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Trzeźwość – do potwierdzenia



Ilu warszawiaków dołączy do trzeźwego mężczyzny z autobusów? Niewyszukany (choć zrozumiały dla wszystkich) gest "OK", duże logo Facebooka i widoczne zadowolenie z siebie modela, ma przyciągnąć jak najwięcej zwolenników i praktyków trzeźwości na drodze.

Reklamy połączonego programu odpowiedzialnościowego Kompanii Piwowarskiej "Sprawdź promile" z kampanią "Prowadzę. Jestem trzeźwy" rozmieszczono na 15 warszawskich autobusach. Do akcji wybrano pojazdy firmy Mobilis, obsługujące najbardziej uczęszczane stołeczne linie.

Dodatkowo w pojazdach zostanie wyeksponowanych 150 plakatów informujących o wspólnej akcji. Zostaną na nich zamieszczone także QR kody kierujące na stronę programu "Prowadzę. Jestem trzeźwy" oraz umożliwiające pobranie bezpłatnej aplikacji "Sprawdź promile", która działa jak alkomat w telefonie.

Akcję współorganizują Kompania Piwowarska, Business Consulting oraz ksiądz Piotr Brząkalik, Duszpasterz Trzeźwości Archidiecezji Katowickiej. Wcześniej, w ramach wspólnych działań taksówkarze z dziesięciu polskich miast otrzymali breloczki do kluczy z logiem obu programów oraz miętówki z hasłem "Świeży oddech może mylić. Sprawdź promile" i kodem umożliwiającym pobranie aplikacji.

Więcej o tej współpracy można przeczytać w dziale CSR/CRM.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek