Ilu warszawiaków dołączy do trzeźwego mężczyzny z autobusów? Niewyszukany (choć zrozumiały dla wszystkich) gest "OK", duże logo Facebooka i widoczne zadowolenie z siebie modela, ma przyciągnąć jak najwięcej zwolenników i praktyków trzeźwości na drodze.
Reklamy połączonego programu odpowiedzialnościowego Kompanii Piwowarskiej "Sprawdź promile" z kampanią "Prowadzę. Jestem trzeźwy" rozmieszczono na 15 warszawskich autobusach. Do akcji wybrano pojazdy firmy Mobilis, obsługujące najbardziej uczęszczane stołeczne linie.
Dodatkowo w pojazdach zostanie wyeksponowanych 150 plakatów informujących o wspólnej akcji. Zostaną na nich zamieszczone także QR kody kierujące na stronę programu "Prowadzę. Jestem trzeźwy" oraz umożliwiające pobranie bezpłatnej aplikacji "Sprawdź promile", która działa jak alkomat w telefonie.
Akcję współorganizują Kompania Piwowarska, Business Consulting oraz ksiądz Piotr Brząkalik, Duszpasterz Trzeźwości Archidiecezji Katowickiej. Wcześniej, w ramach wspólnych działań taksówkarze z dziesięciu polskich miast otrzymali breloczki do kluczy z logiem obu programów oraz miętówki z hasłem "Świeży oddech może mylić. Sprawdź promile" i kodem umożliwiającym pobranie aplikacji.
Więcej o tej współpracy można przeczytać w dziale CSR/CRM.
zobacz także
-
07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile
-
01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
„Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska
-
25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka
-
17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
InPost ratuje życie
-
10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?
