Ilu warszawiaków dołączy do trzeźwego mężczyzny z autobusów? Niewyszukany (choć zrozumiały dla wszystkich) gest "OK", duże logo Facebooka i widoczne zadowolenie z siebie modela, ma przyciągnąć jak najwięcej zwolenników i praktyków trzeźwości na drodze.
Reklamy połączonego programu odpowiedzialnościowego Kompanii Piwowarskiej "Sprawdź promile" z kampanią "Prowadzę. Jestem trzeźwy" rozmieszczono na 15 warszawskich autobusach. Do akcji wybrano pojazdy firmy Mobilis, obsługujące najbardziej uczęszczane stołeczne linie.
Dodatkowo w pojazdach zostanie wyeksponowanych 150 plakatów informujących o wspólnej akcji. Zostaną na nich zamieszczone także QR kody kierujące na stronę programu "Prowadzę. Jestem trzeźwy" oraz umożliwiające pobranie bezpłatnej aplikacji "Sprawdź promile", która działa jak alkomat w telefonie.
Akcję współorganizują Kompania Piwowarska, Business Consulting oraz ksiądz Piotr Brząkalik, Duszpasterz Trzeźwości Archidiecezji Katowickiej. Wcześniej, w ramach wspólnych działań taksówkarze z dziesięciu polskich miast otrzymali breloczki do kluczy z logiem obu programów oraz miętówki z hasłem "Świeży oddech może mylić. Sprawdź promile" i kodem umożliwiającym pobranie aplikacji.
Więcej o tej współpracy można przeczytać w dziale CSR/CRM.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
10.08.2022
Strefa Sprawdź Promile na Lech Polish Hip Hop Festival w Płocku
-
13.07.2022
Kto w Polsce najlepiej raportuje ESG? Zgłoś raport do konkursu
-
01.07.2022
Żabka chce zasilać zieloną energią wszystkie operacje własne
-
31.05.2022
Klimat, rozwój i biznes spotkały się w Warszawie. Za nami 9. Targi CSR
-
31.05.2022
Cezary Stypułkowski Przewodniczącym Jury Effie Awards Poland 2022
-
16.05.2022
Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja