Ilu warszawiaków dołączy do trzeźwego mężczyzny z autobusów? Niewyszukany (choć zrozumiały dla wszystkich) gest "OK", duże logo Facebooka i widoczne zadowolenie z siebie modela, ma przyciągnąć jak najwięcej zwolenników i praktyków trzeźwości na drodze.
Reklamy połączonego programu odpowiedzialnościowego Kompanii Piwowarskiej "Sprawdź promile" z kampanią "Prowadzę. Jestem trzeźwy" rozmieszczono na 15 warszawskich autobusach. Do akcji wybrano pojazdy firmy Mobilis, obsługujące najbardziej uczęszczane stołeczne linie.
Dodatkowo w pojazdach zostanie wyeksponowanych 150 plakatów informujących o wspólnej akcji. Zostaną na nich zamieszczone także QR kody kierujące na stronę programu "Prowadzę. Jestem trzeźwy" oraz umożliwiające pobranie bezpłatnej aplikacji "Sprawdź promile", która działa jak alkomat w telefonie.
Akcję współorganizują Kompania Piwowarska, Business Consulting oraz ksiądz Piotr Brząkalik, Duszpasterz Trzeźwości Archidiecezji Katowickiej. Wcześniej, w ramach wspólnych działań taksówkarze z dziesięciu polskich miast otrzymali breloczki do kluczy z logiem obu programów oraz miętówki z hasłem "Świeży oddech może mylić. Sprawdź promile" i kodem umożliwiającym pobranie aplikacji.
Więcej o tej współpracy można przeczytać w dziale CSR/CRM.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
08.01.2025
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO