Kompania Piwowarska wraz z rozpoczęciem sezonu letnich festiwali wraca z programem Trzeźwobus. Jest to mobilny punkt, w którym KP edukuje na temat bezpiecznej jazdy i odpowiedzialnego spożycia alkoholu. Jego pierwszym przystankiem w czasie tegorocznego tournée po Polsce będą Ursynalia – Warsaw Student Festival (3-4.06).
Trzeźwobus można było spotkać w różnych miejscach Polski w 2015 roku – latem był dostępny na dziewięciu imprezach plenerowych sponsorowanych przez marki Kompanii Piwowarskiej, m.in. Przystanek Woodstock, Off Festival, Air Show czy Beerfest. W sumie 20 tys. osób sprawdziło w nim trzeźwość za pomocą alkomatu, a dodatkowo przeprowadzono 4200 animacji z użyciem alkogogli. Podczas każdego wydarzenia działaniom KP na rzecz odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu towarzyszyły inicjatywy proekologiczne. W strefie eko festiwalowicze oddawali odpady – łącznie zebrano ich 72 000 szt. – i brali udział w quizie. Mobilne strefy Kompanii Piwowarskiej odwiedziło ponad 100 tysięcy ludzi, ponadto rozdano 68 tys. materiałów przypominających o zachowaniach ekologicznych i odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu.
Na trasie znajdą się np. Life Festival Oświęcim, Jarocin Festiwal i po raz kolejny Przystanek Woodstock. Swoją podróż po Polsce Trzeźwobus zakończy na śląskim Beerfeście.
zobacz także
-
07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile
-
01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
„Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska
-
25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka
-
17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
InPost ratuje życie
-
10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

