Z początkiem sierpnia 2006 roku ruszyła 6. odsłona ogólnopolskiej kampanii "Prowadzę – jestem trzeźwy!". Jej celem jest promowanie odpowiedzialnej postawy wśród kierowców, a zwłaszcza wśród tych, którzy dopuszczają się prowadzenia pojazdu w stanie nietrzeźwym. Kampania ma również zachęcić do sprzeciwu osoby, których przyjaciel, znajomy, członek rodziny zasiada za kierownicą będąc pod wpływem alkoholu.
Od 1999 roku Duszpasterstwo Trzeźwości Archidiecezji Katowickiej przy współudziale agencji Business Consulting w Katowicach organizuje akcje "Trzeźwość".
– Nigdy jednak nie nosiły one znamion działań ,,przeciwalkoholowych" sensu stricte. Nasze przesłanie kładzie główny nacisk na promowanie zdrowego, trzeźwego stylu życia: ,,spójrz trzeźwo na świat, pomyśl trzeźwo…".
Nie chcemy działać na zasadzie zakazów! – deklarują na stronie www organizatorzy.
W celu stworzenia trafnego przekazu kreatywnego (przemawiającego do świadomości kierowców) – przeprowadzono badania ankietowe (próba: 800 respondentów) wśród kierujących pojazdami pod wpływem alkoholu. Stworzony został portret psychologiczny kierowcy, na kanwie którego powstały scenariusze filmów reklamowych.
opr. zoja
Plakaty Jana Romana Kalarusa do kampanii z lat 1999-2004: Trzeźwe plakaty
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
15.01.2025
Nie do zastąpienia
-
15.01.2025
Pustułki w zakładach Cemex Polska: udany sezon lęgowy 2024
-
14.01.2025
Co dzieli i jednoczy Europejczyków?
-
14.01.2025
Między bajki włożyć
-
13.01.2025
Literówka
-
11.01.2025
Jak organizować wydarzenia zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju i ESG?