Trwa głosowanie internautów na raporty odpowiedzialnego biznesu
Internauci wybiorą laureata jednej z kategorii w 15. edycji konkursu na najlepsze raporty
z zakresu odpowiedzialnego biznesu i zrównoważonego rozwoju. Poparcie można przekazać trzem spośród 55 publikacji, biorących udział w konkursie.
W ramach Konkursu Raporty Zrównoważonego Rozwoju (wcześniejsza nazwa: Konkurs Raporty Społeczne), organizowanego przez Stowarzyszenie Forum Odpowiedzialnego Biznesu i firmę Deloitte, uruchomiono etap głosowania internautów. Bierze w nim udział 55 raportów, należących – odpowiednio – do firm (48 raportów), organizacji pozarządowych (pięć raportów), uczelni i administracji (dwa raporty). Głosowanie trwa do 20 września i odbywa się poprzez stronę http://raportyzr.pl/zaglosuj-na-raport/.
Oto pełna lista organizacji, których publikacje biorą udział w głosowaniu internautów w Konkursie Raporty Zrównoważonego Rozwoju (kolejność alfabetyczna):
- Allegro,
- ArcelorMittal Poland,
- Auto Partner SA,
- Bank Millennium,
- BNP Paribas Bank Polska S.A.,
- BUDIMEX SA,
- Carlsberg Polska,
- Coca-Cola HBC Polska,
- Credit Agricole Bank Polska S.A.,
- Echo Investment,
- Emitel S.A.,
- ENERIS Surowce,
- Fundacja JiM,
- Fundacja Medicover,
- Fundacja Santander Bank Polska im. I. J. Paderewskiego,
- Gdańsk Transport Company S.A.,
- GK Lubelski Węgiel Bogdanka,
- Globe Trade Center S.A.,
- Grupa Agora,
- Grupa ENEA,
- Grupa ERGO Hestia,
- Grupa Eurocash,
- Grupa Kapitałowa CCC,
- Grupa LOTOS,
- Grupa Polenergia,
- Grupa Polsat Plus,
- Grupa Raben,
- Grupa Regionalna GOPR Grupa Jurajska,
- Grupa Żywiec S.A.,
- ING Bank Śląski,
- Jeronimo Martins Polska S.A.,
- Kaufland Polska Markety sp. z o.o. j.,
- KGHM Polska Miedź S.A.,
- Kompania Piwowarska SA,
- Lidl Polska,
- LPP,
- LUG S.A.,
- mBank,
- Nhood Polska,
- Orange Polska,
- PKN ORLEN,
- PKO Bank Polski,
- PKP Energetyka,
- Powszechny Zakład Ubezpieczeń S.A. (PZU SA),
- Rawlplug,
- Servier Polska,
- Solaris Bus & Coach sp. z o.o.,
- Stowarzyszenie Otwarte Klatki,
- TAURON Polska Energia S.A.,
- TIM SA,
- Totalizator Sportowy Sp. z o.o.,
- Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie,
- Urząd Transportu Kolejowego,
- Zarząd Transportu Metropolitalnego,
- Żabka Polska Sp. z o. o.
Głosowanie internautów to ważny etap Konkursu Raporty Zrównoważonego Rozwoju – mówi Marzena Strzelczak, prezeska, dyrektorka generalna Forum Odpowiedzialnego Biznesu. – Czas włączenia szerokiego grona interesariuszy raportujących organizacji i zarazem możliwość przekazania zainteresowania i poparcia niefinansowej działalności firm i organizacji uczestniczących w Konkursie. To także dobra okazja, aby w ogóle lepiej przyjrzeć się procesowi raportowania niefinansowego, dowiedzieć się więcej o działalności konkretnych podmiotów i realizowanych przez nie działaniach, szukać możliwości współpracy czy stać się beneficjentem prowadzonych akcji.
Głosować można do 20 września poprzez formularz dostępny na stronie http://raportyzr.pl/. W formularzu należy wskazać trzy publikacje oraz określić reprezentowaną grupę interesariuszy. Następnie należy wpisać swój adres e-mail, który jest niezbędny do weryfikacji oddanego głosu. Głos zostanie zapisany w systemie dopiero po jego potwierdzeniu, co odbywa się poprzez kliknięcie linku przesłanego na podany adres e-mail. Dopiero wtedy głos jest ważny.
Konkurs Raporty Zrównoważonego Rozwoju (wcześniejsza nazwa: Konkurs Raporty Społeczne) to inicjatywa mająca na celu upowszechnianie idei odpowiedzialnego biznesu (CSR), zrównoważonego rozwoju, ochrony środowiska i zaangażowania społecznego, skierowana do firm i organizacji publikujących raporty ze swojej aktywności w tych obszarach. Pierwsza edycja konkursu miała miejsce w 2007 roku. Organizatorami projektu są Forum Odpowiedzialnego Biznesu oraz Deloitte. Wszystkie publikacje dostępne są na w Bibliotece Raportów na stronie http://raportyzr.pl/biblioteka-raportow/.
***
Portal kampaniespoleczne.pl jest patronem medialnym wydarzenia.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?