logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  21.07.2011

Troska o słuch Trójki i Newsweeka



W połowie lipca radiowa Trójka i tygodnik Newsweek rozpoczęły akcję społeczną „Nie trać słuchu”. Na antenie radia do 26 sierpnia nadawane będą specjalne audycje poświecone problemom słychu. Akcja ma uświadomić, że pogarszanie się i utrata słuchu są chorobą cywilizacyjną, której można zapobiegać.

Jak wynika z raportu CBOS „Zagrożenie hałasem – opinie z lat 1999-2009” ponad 70% Polaków odczuwa uciążliwy, męczący hałas, z tego co trzeci – często. Co dziesiąty pytany uważa, że z powodu hałasu ma kłopoty ze zdrowiem i samopoczuciem.

Wśród tematów poruszanych na antenie Trójki znalazły się m.in. problemy ze słuchem u dzieci i u młodzieży, objawy pogorszenia słuchu i profilaktyka. Mowa w nich będzie także o wpływie głośnej muzyki na słuch bywalców klubów, koncertów i posiadaczy przenośnych odtwarzaczy mp3 oraz wpływie huku miejskiego i hałasu w miejscu pracy na słuch.

Naukowcy twierdzą, że za kilka lat aparaty słuchowe będą tak powszechne jak dziś okulary. Tym samym znaczenia nabiera profilaktyka. Wg opinii profesora Adriana Daviesa z Instytutu Badań nad Słuchem MRC (Wlk. Brytania) problemy ze słuchem ma ponad 500 milionów ludzi na całym świecie. Przewiduje on, że do 2015 roku liczba osób z utratą słuchu większą niż 25dB przekroczy 700 milionów, a do 2025 roku więcej niż 900 milionów ludzi na całym świecie będzie cierpieć z powodu niedosłuchu.

Honorowy patronat nad akcją objął wybitny specjalista otolaryngolog – profesor Henryk Skarżyński.
M. Czerepak

 


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 16.02.2023

    LPP dołączyło do sygnatariuszy porozumienia Accord Pakistan


  • 07.02.2023

    #NieSzukajWymowki – Jasiek Mela inspiruje do działania


  • 03.02.2023

    Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 09.01.2023

    Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska


  • 05.12.2022

    4F przerabia kurtki dla ludzi na kurteczki dla psów


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek