W 2010 roku Grupa Raben rozpoczęła kampanię „Transport jest potrzebny”, której celem jest uświadomienie odbiorcom znaczenia transportu dla gospodarki i obywateli, promowanie bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz idei zrównoważonego transportu. Konkurs na logo zorganizowany teraz w ramach tej akcji ma angażować sympatyków kampanii.
Inicjatywa promowana jest za pomocą różnych kanałów komunikacji: Twittera i Facebooka, dedykowanej strony internetowej, historii transportowych, kampanii medialnej w TVN CNBC oraz specjalne ologowanych naczep samochodów ciężarowych. I właśnie w nawiązaniu do tych ostatnich nośników organizowany jest konkurs.
Aby wygrać, należy przygotować logo – motto oraz zdjęcie, które znajdą się na naczepie samochodu i będą promowały akcję. Zwycięski znak słowno-graficzny, podpisany nazwiskiem twórcy, znajdzie się na kilku naczepach Grupy Raben. Jego autor otrzyma także kosze z produktami z różnych stron świata, oraz zestaw gadżetów zapewniających bezpieczeństwo na drodze.
Do tej pory hasłami inicjatywy były „Bez transportu nie ma jogurtu”, „Bez transportu nie ma nic tu”, „Bez transportu nie ma importu”, „Bez transportu nie ma eksportu”, „Bez transportu nie ma remontu”. Propozycje kolejnych sloganów wraz z ilustracją można wysyłać do 1 listopada br. na adres: info@transport-jest-potrzebny.pl.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
08.01.2025
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO