Toyota Okęcie, wspólnie z Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Warszawie, zorganizowała akcję honorowego oddawania krwi. Dwudniowa akcja zbiórki krwi została przeprowadzana na terenie salonu samochodowego w Warszawie. Każdy jej uczestnik otrzymywał gadżety firmowe i kupon rabatowy na produkty i usługi dostępne w serwisie.
Podstawowe działania Toyoty w zakresie CSR to uczestnictwo w programach bezpieczeństwa ruchu drogowego, rozwijanie inicjatyw proekologicznych i edukacja na różnych poziomach. Firma uczestniczy w programie EuroRap poświęconym bezpieczeństwu drogowemu i certyfikacji dróg polskich. Jest także zaangażowana w kampanię EcoDriven, która edukuje kierowców w zakresie ekonomicznej i ekologicznej, ale także bezpiecznej jazdy samochodem. Od trzech lat współpracuje także z PCK w ramach akcji „Bezpieczne dziecko na drodze”. Wspólnie z organizacją wyprodukowała film nt. pierwszej pomocy, który jest rozdawany klientom na stacjach dilerskich Toyoty. Film otrzymał certyfikat Instytutu Transportu Samochodowego i PCK.
Toyota Motor Poland zajęła trzecie miejsce w tegorocznym Rankingu Odpowiedzialnych Firm opublikowanym przez Gazetę Prawną. Czternaste miejsce w tym rankingu zajęła fabryka Toyota Motor Manufacturing Poland (Wałbrzych).
M. Czerepak
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
31.01.2023
Przystanek Zieleń na Mokotowie i Wilanowie
-
09.01.2023
Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska
-
05.12.2022
4F przerabia kurtki dla ludzi na kurteczki dla psów
-
29.11.2022
Fundacja Dorastaj z Nami zwyciężyła w konkursie Raporty Zrównoważonego Rozwoju
-
24.11.2022
Butik Pełen Dobra udzielił wsparcia 60 tysiącom osób
-
09.11.2022
Znamy zwycięzców 23. edycji Effie Awards Poland