Toyota Okęcie, wspólnie z Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Warszawie, zorganizowała akcję honorowego oddawania krwi. Dwudniowa akcja zbiórki krwi została przeprowadzana na terenie salonu samochodowego w Warszawie. Każdy jej uczestnik otrzymywał gadżety firmowe i kupon rabatowy na produkty i usługi dostępne w serwisie.
Podstawowe działania Toyoty w zakresie CSR to uczestnictwo w programach bezpieczeństwa ruchu drogowego, rozwijanie inicjatyw proekologicznych i edukacja na różnych poziomach. Firma uczestniczy w programie EuroRap poświęconym bezpieczeństwu drogowemu i certyfikacji dróg polskich. Jest także zaangażowana w kampanię EcoDriven, która edukuje kierowców w zakresie ekonomicznej i ekologicznej, ale także bezpiecznej jazdy samochodem. Od trzech lat współpracuje także z PCK w ramach akcji „Bezpieczne dziecko na drodze”. Wspólnie z organizacją wyprodukowała film nt. pierwszej pomocy, który jest rozdawany klientom na stacjach dilerskich Toyoty. Film otrzymał certyfikat Instytutu Transportu Samochodowego i PCK.
Toyota Motor Poland zajęła trzecie miejsce w tegorocznym Rankingu Odpowiedzialnych Firm opublikowanym przez Gazetę Prawną. Czternaste miejsce w tym rankingu zajęła fabryka Toyota Motor Manufacturing Poland (Wałbrzych).
M. Czerepak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy