Nurture the World to globalny projekt socjalny, który powstał w Stanach Zjednoczonych. Od lutego pod nazwa Nurture the World Europe rozpoczął działanie w Europie. Celem Nurture jest sprzedaż produktów, z których częściowy dochód jest przeznaczony na dożywianie dzieci w szkołach. Nurture the World wspiera globalnie Światowy Program Żywnościowy ONZ, oraz współpracuje z lokalnymi organizacjami na całym świecie (w Polsce z Polskim Czerwonym Krzyżem).
Każdy produkt Nurture jest oznaczony numerem. Ten wskazuje na liczbę posiłków, które finansuje. W Polsce jako pierwszy produkt sprzedawany jest ekologiczna torba Nurture PL 5. Jej zakup oznacza sfinansowanie 5 posiłków dla dziecka w polskiej szkole. Torba dostępna jest w salonach Be my Lilou w Warszawie i Poznaniu oraz na stronie SHOWROOM.pl. Można też zakupić medalion „LILOU i Nurture the World Europe dla PCK” pozwalający sfinansować 7 posiłków dla polskiego dziecka. W kwietniu, w ramach współpracy z jednym z polskich projektantów mody, będzie dostępna koszulka. Firma przygotowuje się także do wspólpracy z innymi markami w Polsce. W Polsce ambasadorką firmy jest Marta Żmuda Trzebiatowska.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025
-
08.01.2025
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów