Nurture the World to globalny projekt socjalny, który powstał w Stanach Zjednoczonych. Od lutego pod nazwa Nurture the World Europe rozpoczął działanie w Europie. Celem Nurture jest sprzedaż produktów, z których częściowy dochód jest przeznaczony na dożywianie dzieci w szkołach. Nurture the World wspiera globalnie Światowy Program Żywnościowy ONZ, oraz współpracuje z lokalnymi organizacjami na całym świecie (w Polsce z Polskim Czerwonym Krzyżem).
Każdy produkt Nurture jest oznaczony numerem. Ten wskazuje na liczbę posiłków, które finansuje. W Polsce jako pierwszy produkt sprzedawany jest ekologiczna torba Nurture PL 5. Jej zakup oznacza sfinansowanie 5 posiłków dla dziecka w polskiej szkole. Torba dostępna jest w salonach Be my Lilou w Warszawie i Poznaniu oraz na stronie SHOWROOM.pl. Można też zakupić medalion „LILOU i Nurture the World Europe dla PCK” pozwalający sfinansować 7 posiłków dla polskiego dziecka. W kwietniu, w ramach współpracy z jednym z polskich projektantów mody, będzie dostępna koszulka. Firma przygotowuje się także do wspólpracy z innymi markami w Polsce. W Polsce ambasadorką firmy jest Marta Żmuda Trzebiatowska.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
16.02.2023
LPP dołączyło do sygnatariuszy porozumienia Accord Pakistan
-
07.02.2023
#NieSzukajWymowki – Jasiek Mela inspiruje do działania
-
03.02.2023
Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste
-
31.01.2023
Przystanek Zieleń na Mokotowie i Wilanowie
-
09.01.2023
Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska
-
05.12.2022
4F przerabia kurtki dla ludzi na kurteczki dla psów