Czy kawa może oferować coś więcej, niż doznania organoleptyczne? Zdaniem twórcy kawy illy, może ona być również źródłem przeżyć artystycznych.
Nowoczesny marketing stara się wykorzystać wszystkie ludzkie zmysły do sprzedania produktu. Dlatego też konsumenci nie kupują już „zwykłego” produktu – stają się nabywcami pewnej idei, stylu życia, określają swoją przynależność kulturową, czy ideologiczną. Poprzez nabycie określonego dobra klienci mają możliwość również wesprzeć potrzebujących, czy też wyrazić poparcie dla jakiejś idei.
We wspomnianym kontekście mieści się również pomysł firmy illy na wprowadzenie do sprzedaży puszek z limitowanej serii Love Difference. Opakowania zostały zaprojektowane przez artystów działających w Fundacji Pistoletto, której celem działań jest budowa mostów porozumień pomiędzy różnymi kulturami, religiami oraz językami krajów Morza Śródziemnego.
Limitowaną serię puszek można kupić w Polsce. Oferowane są dwóch wersjach: LOVE DIFFERENCE GRAFFITTI oraz LOVE DIFFERENCE MEDITTERANO. Cena – ok. 40 zł.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
04.05.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
15.02.2024
Upfield wprowadza pierwsze na świecie odporne na tłuszcz opakowanie bez plastiku
-
29.01.2024
Co słychać u sokołów z Cemex-u?
-
23.01.2024
Biedronka rozdaje warzyworki wielbicielom owoców i warzyw