Czy kawa może oferować coś więcej, niż doznania organoleptyczne? Zdaniem twórcy kawy illy, może ona być również źródłem przeżyć artystycznych.
Nowoczesny marketing stara się wykorzystać wszystkie ludzkie zmysły do sprzedania produktu. Dlatego też konsumenci nie kupują już „zwykłego” produktu – stają się nabywcami pewnej idei, stylu życia, określają swoją przynależność kulturową, czy ideologiczną. Poprzez nabycie określonego dobra klienci mają możliwość również wesprzeć potrzebujących, czy też wyrazić poparcie dla jakiejś idei.
We wspomnianym kontekście mieści się również pomysł firmy illy na wprowadzenie do sprzedaży puszek z limitowanej serii Love Difference. Opakowania zostały zaprojektowane przez artystów działających w Fundacji Pistoletto, której celem działań jest budowa mostów porozumień pomiędzy różnymi kulturami, religiami oraz językami krajów Morza Śródziemnego.
Limitowaną serię puszek można kupić w Polsce. Oferowane są dwóch wersjach: LOVE DIFFERENCE GRAFFITTI oraz LOVE DIFFERENCE MEDITTERANO. Cena – ok. 40 zł.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
31.01.2023
Przystanek Zieleń na Mokotowie i Wilanowie
-
09.01.2023
Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska
-
05.12.2022
4F przerabia kurtki dla ludzi na kurteczki dla psów
-
29.11.2022
Fundacja Dorastaj z Nami zwyciężyła w konkursie Raporty Zrównoważonego Rozwoju
-
24.11.2022
Butik Pełen Dobra udzielił wsparcia 60 tysiącom osób
-
09.11.2022
Znamy zwycięzców 23. edycji Effie Awards Poland