logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  16.06.2010

Tolerancyjna puszka kawy



Czy kawa może oferować coś więcej, niż doznania organoleptyczne? Zdaniem twórcy kawy illy, może ona być również źródłem przeżyć artystycznych.

Nowoczesny marketing stara się wykorzystać wszystkie ludzkie zmysły do sprzedania produktu. Dlatego też konsumenci nie kupują już „zwykłego” produktu – stają się nabywcami pewnej idei, stylu życia, określają swoją przynależność kulturową, czy ideologiczną. Poprzez nabycie określonego dobra klienci mają możliwość również wesprzeć potrzebujących, czy też wyrazić poparcie dla jakiejś idei.

We wspomnianym kontekście mieści się również pomysł firmy illy na wprowadzenie do sprzedaży puszek z limitowanej serii Love Difference. Opakowania zostały zaprojektowane przez artystów działających w Fundacji Pistoletto, której celem działań jest budowa mostów porozumień pomiędzy różnymi kulturami, religiami oraz językami krajów Morza Śródziemnego.

Limitowaną serię puszek można kupić w Polsce. Oferowane są dwóch wersjach: LOVE DIFFERENCE GRAFFITTI oraz LOVE DIFFERENCE MEDITTERANO. Cena – ok. 40 zł.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 09.01.2023

    Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska


  • 05.12.2022

    4F przerabia kurtki dla ludzi na kurteczki dla psów


  • 29.11.2022

    Fundacja Dorastaj z Nami zwyciężyła w konkursie Raporty Zrównoważonego Rozwoju


  • 24.11.2022

    Butik Pełen Dobra udzielił wsparcia 60 tysiącom osób


  • 09.11.2022

    Znamy zwycięzców 23. edycji Effie Awards Poland


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek