logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Tolerancyjna puszka kawy
16.06.2010
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Tolerancyjna puszka kawy



Czy kawa może oferować coś więcej, niż doznania organoleptyczne? Zdaniem twórcy kawy illy, może ona być również źródłem przeżyć artystycznych.

Nowoczesny marketing stara się wykorzystać wszystkie ludzkie zmysły do sprzedania produktu. Dlatego też konsumenci nie kupują już „zwykłego” produktu – stają się nabywcami pewnej idei, stylu życia, określają swoją przynależność kulturową, czy ideologiczną. Poprzez nabycie określonego dobra klienci mają możliwość również wesprzeć potrzebujących, czy też wyrazić poparcie dla jakiejś idei.

We wspomnianym kontekście mieści się również pomysł firmy illy na wprowadzenie do sprzedaży puszek z limitowanej serii Love Difference. Opakowania zostały zaprojektowane przez artystów działających w Fundacji Pistoletto, której celem działań jest budowa mostów porozumień pomiędzy różnymi kulturami, religiami oraz językami krajów Morza Śródziemnego.

Limitowaną serię puszek można kupić w Polsce. Oferowane są dwóch wersjach: LOVE DIFFERENCE GRAFFITTI oraz LOVE DIFFERENCE MEDITTERANO. Cena – ok. 40 zł.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek