logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska
   ──────  22.08.2012

To ich problem, że nie miały szczęścia

Your browser does not support the video tag.


… więc nie przekażę ani złotówki na pomoc dla nich. Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce rozpoczyna kampanię „Powrót do szkoły”, która potrwa do końca września 2012. Stowarzyszenie zbiera fundusze na szkolne wyprawki i zajęcia pozalekcyjne dla opuszczonych i osieroconych dzieci w przekonaniu, że wszystkim dzieciom należy się równy dostęp do nauki.

Przygotowanie dzieci i młodzieży do szkoły to wysokie koszty. Według raportu Centrum Badania Opinii Społecznej, w ubiegłym roku rodzice wydali średnio 1031 zł na przygotowanie dziecka do szkoły. Najdroższe są podręczniki, których ceny wciąż rosną. Ale potrzebne są też zeszyty, tornistry
i różne przybory szkolne.

W każdej rodzinie SOS jest 5-8 dzieci, które trzeba przygotować do szkoły. Wsparcia  potrzebują również dzieci uczęszczające do świetlic prowadzonych przez Stowarzyszenie. Te dzieci pochodzą z ubogich, wielodzietnych rodzin i należą do grupy szczególnie zagrożonej wykluczeniem społecznym. Większość z nich ma poważne zaległości edukacyjne i problemy z nauką.

– Korzystając z konwencji ankiety, chcieliśmy stworzyć bardzo interaktywny przekaz, który zmobilizuje potencjalnych darczyńców do dokonania wyboru i do przekazania określonej kwoty na szkolne wyprawki dla potrzebujących dzieci. Ten właściwy wybór to tak naprawdę podarowanie lepszej przyszłości podopiecznym Stowarzyszenia – mówi Jagoda Rutowicz  z Team One, agencji realizując kampanię.

Akcję wspierają piosenkarka Natalia Kukulska i aktor Maciej Musiał. – To byłaby wielka niesprawiedliwość losu, gdyby osierocone i ubogie dzieci zmarnowały swoje życiowe szanse przez brak podręczników. Dlatego zdecydowałam się wesprzeć akcję SOS Wiosek Dziecięcych i gorąco zachęcam wszystkich do przekazania choćby 30 zł na szkolne wyprawki dla potrzebujących dzieci – mówi Natalia Kukulska. – Te dzieci nie miały szczęścia, ale nie możemy powiedzieć, że to ich problem. Ja również nie zgadzam się na taką niesprawiedliwość losu. Zdecydowałem się wspierać akcję SOS Wiosek Dziecięcych, bo wielu moich rówieśników potrzebuje pomocy i jestem przekonany, że znajdą się ludzie dobrego serca, którzy im  pomogą. – powiedział Maciej Musiał.

Stowarzyszenie jest częścią międzynarodowej organizacji SOS-Kinderdorf International, obecnej w 132 krajach na całym świecie. Więcej informacji www.wioskisos.org


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Powrót do szkoły
Czas:
2012.8.22 - 2012.9.30
Kraje:
Polska
Nadawca:
Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce w Polsce
Media:
Telewizja, prasa
Wykonawca:
Team One
Adresaci:
Ogół społeczeństwa, osoby dorosłe
Hasło kampani:
Wybierz właściwe! Podaruj dzieciom przyszłość.





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 27.05.2022

    Zasłonka w zebrę


  • 25.05.2022

    Bezprawne prawa


  • 25.05.2022

    Will, pierwsza bezdomna osoba w Metaverse


  • 24.05.2022

    Jak w czterech prostych krokach nauczyć dziecko bezpiecznego zachowania na drodze?


  • 24.05.2022

    Głos w obronie zwierząt


  • 23.05.2022

    Telefon prawdziwego zaufania


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek