────── 06.10.2014
To fikcja, prawdziwy horror jest gdzie indziej
Maja Ostaszewska w ten sposób podsumowuje sceny, w których ludzie trzymani są w wąskich kojcach, karmieni na siłę, bici, a w końcu zabijani. Spot pt. "Mięso" porusza kwestię przemysłowego chowu zwierząt. Jego twórców, kolektyw filmowy Mamy To zainspirowała lektura książki Jonathana Safrana Foera "Zjadanie zwierząt". W realizację projektu włączyła się Fundacja Międzynarodowy Ruch na Rzecz Zwierząt Viva!.
Celem było przedstawienie problemu praw zwierząt szerszej opinii publicznej. Zbiórka funduszy na realizację projektu została przeprowadzona w formie crowdfundingu.
Nasz przegląd kampanii poświęconych wegetarianizmowi można zobaczyć tutaj.
Nazwa kampanii:
Mięso
Czas:
2014.10.1
Kraje:
Polska
Nadawca:
Kolektyw Filmowy Mamy To, Fundacja Międzynarodowy Ruch na Rzecz Zwierząt Viva!
Media:
Internet
Wykonawca:
Kolektyw Filmowy Mamy To
Adresaci:
Osoby na diecie zawierającej mięso, nie znające problematyki praw zwierząt i chowu przemysłowego
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
24.11.2024
Nie daj się trollom!
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
18.11.2024
Startuje 24. MFF WATCH DOCS Prawa Człowieka w Filmie
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?