logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  14.02.2013

Timgu szkoli z zakresu reklam w Google



We Wrocławskim Centrum Transferu Technologii odbyło się pierwsze bezpłatne spotkanie dla organizacji pożytku publicznego na temat programu Google Grants. Szkolenie poprowadzili eksperci z międzynarodowej agencji marketingu internetowego, Timgu Ltd, certyfikowanego partnera Google w programie Google Grants. W spotkaniu uczestniczyło ponad 30 osób z fundacji z południowo – zachodniej Polski.

Celem spotkania było przybliżenie polskim organizacjom pożytku publicznego nowoczesnych narzędzi marketingu internetowego i mobilnego, a także zapoznanie ich z programem charytatywnym Google Grants. Dzięki przystąpieniu do programu, polskie OPP mogą uzyskać grant w wysokości 10 000 USD na bezpłatne reklamy AdWords w wyszukiwarce Google. Podczas całodniowego seminarium prowadzący podzielili się  z uczestnikami swoim doświadczeniem ze współpracy z organizacjami NGO z Wielkiej Brytanii i Danii. Specjaliści omówili takie tematy jak pozycjonowanie i optymalizacja strony internetowej pod kątem konwersji, znaczenie urządzeń mobilnych i platform SMSowych w marketingu organizacji non-profit. Uczestnicy na przykładzie własnych stron www mogli dowiedzieć się jak powinna wyglądać funkcjonalna witryna internetowa NGO, jak dobrze wykorzystać narzędzia analityczne Google Analytics oraz jak najkrótszą drogą umożliwić odwiedzającym wsparcie danej organizacji. Ponadto na przykładzie wybranej fundacji zaprezentowano proces składania wniosków i przystąpienia do programu. Przedstawiono także zasady tworzenia słów kluczowych pod kątem działalności poszczególnych podmiotów.

Wśród prelegentów byli Alexander Kahn, założyciel i dyrektor Timgu, były pracownik firmy Google, specjalizujący się w optymalizacji stron internetowych i marketingu mobilnym oraz Marcin Stojak, Country Manager polskiego oddziału Timgu, specjalista w dziedzinie brandingu i kampanii AdWords.

Więcej informacji o programie Google Grants i szkoleniach udziela Marcin Rodziewicz, tel. 602 722 343, e-mail: marcin.rodziewicz@timgu.com.



Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 09.01.2023

    Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska


  • 05.12.2022

    4F przerabia kurtki dla ludzi na kurteczki dla psów


  • 29.11.2022

    Fundacja Dorastaj z Nami zwyciężyła w konkursie Raporty Zrównoważonego Rozwoju


  • 24.11.2022

    Butik Pełen Dobra udzielił wsparcia 60 tysiącom osób


  • 09.11.2022

    Znamy zwycięzców 23. edycji Effie Awards Poland


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek