Od 19 lat akcja Caritas polega na rozprowadzaniu świec, z których dochód jest przeznaczony na całoroczne dożywianie tysięcy dzieci w szkołach i świetlicach, na pomoc edukacyjną oraz letni wypoczynek. Caritas wspiera też Afrykę – 10 groszy z każdej zakupionej świecy zasila fundusz pomocy dla tego kontynentu.
W tym roku Caritas zdecydował się pierwszy raz na wykorzystanie narzędzia jakim jest system reklam Google AdWords. Za działania Caritas w tym obszarze odpowiada międzynarodowa agencja marketingu internetowego, Timgu. Jako certyfikowany partner Google w programie Google Grants, agencja w przygotowała wniosek o grant, co umożliwiło organizacji zakwalifikowanie się do programu i dofinansowanie bezpłatnej emisji reklam. Timgu odpowiada również za planowanie i realizację kampanii. Poza współpracą ściśle na polu reklam AdWords, agencja pomaga i wskazuje rozwiązania dotyczące funkcjonalności www kampanii, zastosowanych narzędzi promocyjnych i analitycznych.
Timgu ma biura w Londynie i Kopenhadze oraz przedstawicielstwo w Warszawie. Firma została założona w 2010 roku przez byłych pracowników Google: Aleksandra Kahna i Lariego Numminena.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025
-
08.01.2025
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów