Od 19 lat akcja Caritas polega na rozprowadzaniu świec, z których dochód jest przeznaczony na całoroczne dożywianie tysięcy dzieci w szkołach i świetlicach, na pomoc edukacyjną oraz letni wypoczynek. Caritas wspiera też Afrykę – 10 groszy z każdej zakupionej świecy zasila fundusz pomocy dla tego kontynentu.
W tym roku Caritas zdecydował się pierwszy raz na wykorzystanie narzędzia jakim jest system reklam Google AdWords. Za działania Caritas w tym obszarze odpowiada międzynarodowa agencja marketingu internetowego, Timgu. Jako certyfikowany partner Google w programie Google Grants, agencja w przygotowała wniosek o grant, co umożliwiło organizacji zakwalifikowanie się do programu i dofinansowanie bezpłatnej emisji reklam. Timgu odpowiada również za planowanie i realizację kampanii. Poza współpracą ściśle na polu reklam AdWords, agencja pomaga i wskazuje rozwiązania dotyczące funkcjonalności www kampanii, zastosowanych narzędzi promocyjnych i analitycznych.
Timgu ma biura w Londynie i Kopenhadze oraz przedstawicielstwo w Warszawie. Firma została założona w 2010 roku przez byłych pracowników Google: Aleksandra Kahna i Lariego Numminena.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
16.05.2022
Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja
-
03.05.2022
Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach
-
26.04.2022
Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu
-
20.04.2022
Words don’t come easy to me
-
04.04.2022
Cena twojego wydruku z bankomatu
-
04.04.2022
Effie In Practice – zaproszenie na webinary