logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  01.07.2009

Tik tak



Pod tykającym hasłem “Tck, tck, tck: time for climate justice”, podczas Festiwalu Reklamy w Cannes, agencja Euro RSCG Worldwide wraz z Kofi Annanem zainaugurowała międzynarodową kampanię. Jej celem jest zaangażowanie jak największej ilości osób z całego globu w walkę z problemem ocieplenia klimatu.

Organizatorzy zachęcają do wsparcia idei akcji po to, aby zmobilizować władze do wprowadzenia stosownych regulacji prawnych, chroniących środowisko. Swoje poparcie można wyrazić online poprzez stronę kampanii www.timeforclimatejustice.org Dzięki głosom z całego świata inicjatorzy akcji chcą wpłynąć na liderów państw, którzy wezmą udział w grudniowej Konferencji Klimatycznej ONZ w Kopenhadze.

– My, jako przedstawiciele branży reklamowej mamy ogromny wpływ na postępowanie ludzi. Tym samym, mamy nie tylko możliwość, ale i obowiązek, by używając naszej kreatywności i talentu realizować ważne dla świata inicjatywy. Między innymi te, których celem jest ochrona środowiska – powiedział David Jones, CEO Euro RSCG Worldwide.

Informacje o kampanii zostały zamieszczone także na serwisach społecznościowych: Facebooku, Twitterze, You Tube i na Flickr.

Oprócz materiałów wspierających działania komunikacyjne kampanii, dla wszystkich popierających akcję przygotowano znaczki oraz bransoletki z hasłem kampanii. Na całym świecie "werbowani" są ambasadorzy kampanii, tacy jak np. Bob Geldof, Desmond Tutu czy Lili Allen. Nagrano także specjalną wersję przeboju Midnight Oil – Beds Are Burning.
M. Czerepak


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 09.01.2023

    Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska


  • 05.12.2022

    4F przerabia kurtki dla ludzi na kurteczki dla psów


  • 29.11.2022

    Fundacja Dorastaj z Nami zwyciężyła w konkursie Raporty Zrównoważonego Rozwoju


  • 24.11.2022

    Butik Pełen Dobra udzielił wsparcia 60 tysiącom osób


  • 09.11.2022

    Znamy zwycięzców 23. edycji Effie Awards Poland


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek