Pod tykającym hasłem “Tck, tck, tck: time for climate justice”, podczas Festiwalu Reklamy w Cannes, agencja Euro RSCG Worldwide wraz z Kofi Annanem zainaugurowała międzynarodową kampanię. Jej celem jest zaangażowanie jak największej ilości osób z całego globu w walkę z problemem ocieplenia klimatu.
Organizatorzy zachęcają do wsparcia idei akcji po to, aby zmobilizować władze do wprowadzenia stosownych regulacji prawnych, chroniących środowisko. Swoje poparcie można wyrazić online poprzez stronę kampanii www.timeforclimatejustice.org Dzięki głosom z całego świata inicjatorzy akcji chcą wpłynąć na liderów państw, którzy wezmą udział w grudniowej Konferencji Klimatycznej ONZ w Kopenhadze.
– My, jako przedstawiciele branży reklamowej mamy ogromny wpływ na postępowanie ludzi. Tym samym, mamy nie tylko możliwość, ale i obowiązek, by używając naszej kreatywności i talentu realizować ważne dla świata inicjatywy. Między innymi te, których celem jest ochrona środowiska – powiedział David Jones, CEO Euro RSCG Worldwide.
Informacje o kampanii zostały zamieszczone także na serwisach społecznościowych: Facebooku, Twitterze, You Tube i na Flickr.
Oprócz materiałów wspierających działania komunikacyjne kampanii, dla wszystkich popierających akcję przygotowano znaczki oraz bransoletki z hasłem kampanii. Na całym świecie "werbowani" są ambasadorzy kampanii, tacy jak np. Bob Geldof, Desmond Tutu czy Lili Allen. Nagrano także specjalną wersję przeboju Midnight Oil – Beds Are Burning.
M. Czerepak
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
31.01.2023
Przystanek Zieleń na Mokotowie i Wilanowie
-
09.01.2023
Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska
-
05.12.2022
4F przerabia kurtki dla ludzi na kurteczki dla psów
-
29.11.2022
Fundacja Dorastaj z Nami zwyciężyła w konkursie Raporty Zrównoważonego Rozwoju
-
24.11.2022
Butik Pełen Dobra udzielił wsparcia 60 tysiącom osób
-
09.11.2022
Znamy zwycięzców 23. edycji Effie Awards Poland