Tesco zakończyło swoją akcję charytatywną #FOTAdlaPSAKOTA, której celem była pomoc zwierzakom w trudnym okresie zimowym. Internauci wykonywali zdjęcia swoim czworonożnym przyjaciołom, a także tworzyli memy i publikowali je za pomocą aplikacji znajdującej się na stronie www.fotadlapsakota.pl. W ramach akcji przesłano 3216 zdjęć. Laureaci akcji zostali nagrodzeni bonami od firmy Tesco, a dodatkowo każdy z 10 autorów najlepszych zdjęć wybrał organizację, której przekaże środki na pomoc dla zwierząt.
Bohaterami zdjęć były głównie koty (58%), ale także psy (38%) i inne zwierzaki (4%), takie jak jeże, rybki, króliki czy papugi. Internauci oddali łącznie 194 636 głosów na zdjęcia zgłoszone w ramach akcji #FOTAdlaPSAKOTA. Następnie jurorzy wyłonili 10 najlepszych zdjęć, w tym zwycięską trójkę:
Miejsce I – autorka zdjęcia „Biszkopt! Robię selfie do konkursu! Zrób coś szalonego!”, która zdecydowała, że 5500 złotych otrzyma Hospicjum dla Kotów Bezdomnych.
Miejsce II – autorka zdjęcia „Karate kot” wybrała Fundację Stawiamy na Łapy, która otrzyma wsparcie finansowe w kwocie 4500 zł.
Miejsce III – autorka zdjęcia „Kot zapiekanka–żaba.rar” wybrała Fundację Felis, do której trafi 4000 złotych.
Pozostałe fundacje i stowarzyszenia zaangażowane w akcję otrzymają wsparcie w wysokości 3000 zł. Internetowej akcji towarzyszyła weekendowa Wielka Zbiórka na rzecz schronisk organizowana w kilkudziesięciu sklepach Tesco. Miłośnicy zwierząt przynosili karmę, koce, zabawki, a także finansowo wspierali lokalne fundacje i stowarzyszenia, dla których organizowana była zbiórka. W dniach 23-25.01. oraz 30.01.-01.02. zebrano ponad 13 ton karmy.
Ambasadorami tegorocznej akcji #FOTAdlaPSAKOTA zostało pięciu polskich blogerów wraz ze swoimi czworonożnymi przyjaciółmi. Inicjatywę wspierali Paweł Bielecki (www.pawelbielecki.in), blogerka – Bazyl Lia, Anna Samsonowicz (aprzypinka.pl), blogerzy Maja Sieńskowska (www.wieczniezaczytana.pl) i Maciej Pietrukiewicz, znany jako Boomer(wszedoblogerski.blogspot.com), Iwona Stepajtis (psiewedrowki.pl) oraz Magda Kuflińska (rudomi.pl). Ambasadorzy przekazali łącznie 10 tys. zł wybranym przez nich fundacjom.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
08.01.2025
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO