logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  18.02.2015

Tesco zebrało karmę i przekazało fundusze



Tesco zakończyło swoją akcję charytatywną #FOTAdlaPSAKOTA, której celem była pomoc zwierzakom w trudnym okresie zimowym. Internauci wykonywali zdjęcia swoim czworonożnym przyjaciołom, a także tworzyli memy i publikowali je za pomocą aplikacji znajdującej się na stronie www.fotadlapsakota.pl. W ramach akcji przesłano 3216 zdjęć. Laureaci akcji zostali nagrodzeni bonami od firmy Tesco, a dodatkowo każdy z 10 autorów najlepszych zdjęć wybrał organizację, której przekaże środki na pomoc dla zwierząt.

Bohaterami zdjęć były głównie koty (58%), ale także psy (38%) i inne zwierzaki (4%), takie jak jeże, rybki, króliki czy papugi. Internauci oddali łącznie 194 636 głosów na zdjęcia zgłoszone w ramach akcji #FOTAdlaPSAKOTA. Następnie jurorzy wyłonili 10 najlepszych zdjęć, w tym zwycięską trójkę:

Miejsce I – autorka zdjęcia „Biszkopt! Robię selfie do konkursu! Zrób coś szalonego!”, która zdecydowała, że 5500 złotych otrzyma Hospicjum dla Kotów Bezdomnych.

Miejsce II – autorka zdjęcia „Karate kot” wybrała Fundację Stawiamy na Łapy, która otrzyma wsparcie finansowe w kwocie 4500 zł.

Miejsce III – autorka zdjęcia „Kot zapiekanka–żaba.rar” wybrała Fundację Felis, do której trafi 4000 złotych.

Pozostałe fundacje i stowarzyszenia zaangażowane w akcję otrzymają wsparcie w wysokości 3000 zł. Internetowej akcji towarzyszyła weekendowa Wielka Zbiórka na rzecz schronisk organizowana w kilkudziesięciu sklepach Tesco. Miłośnicy zwierząt przynosili karmę, koce, zabawki, a także finansowo wspierali lokalne fundacje i stowarzyszenia, dla których organizowana była zbiórka. W dniach 23-25.01. oraz 30.01.-01.02. zebrano ponad 13 ton karmy.

Ambasadorami tegorocznej akcji #FOTAdlaPSAKOTA zostało pięciu polskich blogerów  wraz ze swoimi czworonożnymi przyjaciółmi. Inicjatywę wspierali Paweł Bielecki (www.pawelbielecki.in), blogerka – Bazyl Lia, Anna Samsonowicz (aprzypinka.pl), blogerzy Maja Sieńskowska (www.wieczniezaczytana.pl) i Maciej Pietrukiewicz, znany jako Boomer(wszedoblogerski.blogspot.com), Iwona Stepajtis (psiewedrowki.pl) oraz Magda Kuflińska (rudomi.pl). Ambasadorzy przekazali łącznie 10 tys. zł wybranym przez nich fundacjom. 


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 16.05.2022

    Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


  • 03.05.2022

    Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach


  • 26.04.2022

    Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu


  • 20.04.2022

    Words don’t come easy to me


  • 04.04.2022

    Cena twojego wydruku z bankomatu


  • 04.04.2022

    Effie In Practice – zaproszenie na webinary


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek