logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Tesco zbiera żywność dla potrzebujących
28.11.2014
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Tesco zbiera żywność dla potrzebujących



Tesco w ostatni weekend listopada organizuje zbiórkę żywności. Klienci przy okazji zakupów będą mogli przekazać także kupione produkty spożywcze na rzecz potrzebujących. Do całej zebranej puli produktów Tesco dokłada na ten cel dodatkowe 20% żywności.

Produkty te będzie można pozostawić w oznakowanych koszach tuż za linią kas. Akcja jest prowadzona równocześnie w 227 sklepach Tesco w całej Polsce, od 28 do 30 listopada. W ubiegłorocznej akcji, dzięki wsparciu klientów oraz dodatkowych 20% podarowanych przez Tesco zebrano ponad 90 tys. kg produktów.

Najbardziej przydadzą się artykuły spożywcze z długim terminem przydatności. Rekomendowane przez Banki Żywności produkty to m.in.: olej, mąka, konserwy. Artykuły podarowane podczas Świątecznej Zbiórki trafiają do magazynów Banków Żywności. Są tam sortowane, ważone i liczone, a następnie przekazywane podopiecznym lokalnych organizacji charytatywnych wspierających najuboższych. Przekazane produkty dotrą do potrzebujących w całej Polsce: m.in. rodzin wielodzietnych, dzieci, osób bezdomnych, chorych, starszych i niepełnosprawnych, żyjących w ubóstwie.

Organizatorem zbiórki jest Federacja Polskich Banków Żywności, z którą Tesco Polska współpracuje od 14 lat. Poza regularnie organizowanymi zbiórkami żywności, Tesco przekazuje własne nadwyżki produktów żywnościowych bezpośrednio do regionalnych Banków Żywności. W trakcie pierwszych 12 miesięcy programu „Oszczędzam, nie marnuję, przekazuję”, do Banków Żywności trafiło 545 ton produktów spożywczych. Przekazana przez Tesco żywność wystarczyła do przygotowania ponad miliona posiłków.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek