logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  28.11.2014

Tesco zbiera żywność dla potrzebujących



Tesco w ostatni weekend listopada organizuje zbiórkę żywności. Klienci przy okazji zakupów będą mogli przekazać także kupione produkty spożywcze na rzecz potrzebujących. Do całej zebranej puli produktów Tesco dokłada na ten cel dodatkowe 20% żywności.

Produkty te będzie można pozostawić w oznakowanych koszach tuż za linią kas. Akcja jest prowadzona równocześnie w 227 sklepach Tesco w całej Polsce, od 28 do 30 listopada. W ubiegłorocznej akcji, dzięki wsparciu klientów oraz dodatkowych 20% podarowanych przez Tesco zebrano ponad 90 tys. kg produktów.

Najbardziej przydadzą się artykuły spożywcze z długim terminem przydatności. Rekomendowane przez Banki Żywności produkty to m.in.: olej, mąka, konserwy. Artykuły podarowane podczas Świątecznej Zbiórki trafiają do magazynów Banków Żywności. Są tam sortowane, ważone i liczone, a następnie przekazywane podopiecznym lokalnych organizacji charytatywnych wspierających najuboższych. Przekazane produkty dotrą do potrzebujących w całej Polsce: m.in. rodzin wielodzietnych, dzieci, osób bezdomnych, chorych, starszych i niepełnosprawnych, żyjących w ubóstwie.

Organizatorem zbiórki jest Federacja Polskich Banków Żywności, z którą Tesco Polska współpracuje od 14 lat. Poza regularnie organizowanymi zbiórkami żywności, Tesco przekazuje własne nadwyżki produktów żywnościowych bezpośrednio do regionalnych Banków Żywności. W trakcie pierwszych 12 miesięcy programu „Oszczędzam, nie marnuję, przekazuję”, do Banków Żywności trafiło 545 ton produktów spożywczych. Przekazana przez Tesco żywność wystarczyła do przygotowania ponad miliona posiłków.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 27.03.2023

    Biedronka usuwa ze swoich produktów tony cukru, tłuszczu i soli


  • 16.02.2023

    LPP dołączyło do sygnatariuszy porozumienia Accord Pakistan


  • 07.02.2023

    #NieSzukajWymowki – Jasiek Mela inspiruje do działania


  • 03.02.2023

    Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 09.01.2023

    Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek