logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  19.03.2015

Tesco zachęciło najmłodszych do gotowania



Tesco podsumowało swoją kampanię edukacyjną „Kulinarni Odkrywcy” realizowaną w ramach programu Tesco dla Szkół. 

Konkurs „Kulinarni Odkrywcy” trwał od września 2014 r. do marca 2015 r. i uczestniczyło w nim blisko 3,5 tysiąca uczniów szkół podstawowych i gimnazjalnych. Konkurs zaangażował także ponad 100 tysięcy osób wspierających dzieci – nauczycieli, rodziców i społeczności lokalne. Na prace konkursowe, czyli 434 przygotowane przez dzieci filmy, oddano łącznie ponad 1,6 mln głosów. 26 szkół wygrało nowoczesny multimedialny sprzęt dydaktyczny, a uczniowie – prawie 800 nagród indywidualnych.

Jak wskazują wyniki ewaluacji, przeprowadzonej przez MillwardBrown, konkurs przyciągnął dzieci o różnorodnym stopniu umiejętności kulinarnych i w ciągu pół roku przyczynił się do szybszego ich rozwoju, niż w przypadku rówieśników nieobjętych programem. Co 10-te dziecko uczestniczące w programie zwiększyło nie tylko swoją wiedzę na temat gotowania, ale przede wszystkim zaangażowało się w prace w kuchni. Konkurs w ocenie ewaluatorów zachęcił do gotowania chłopców oraz młodsze dzieci, grupy zazwyczaj rzadko zachęcane do rozwijania kulinarnych pasji. 

Platformą komunikacji programu była strona www.tescodlaszkol.pl, na której zamieszczone zostały wszystkie informacje o konkursie, jak również materiały edukacyjne, z których mogły korzystać szkoły. Konkurs rozszerzono o elementy grywalizacyjne – specjalne misje i wyzwania edukacyjne opracowane wokół tematyki konkursowej, umożliwiające wygranie drobnych nagród oraz poszerzanie wiedzy i entuzjazmu do kulinariów. 

Programowi towarzyszyła kampania w mediach kobiecych, informacyjnych i edukacyjnych, która zachęcała do udziału w konkursie. Działania skierowane zostały także do pracowników sieci Tesco oraz klientów sklepów. Spot promujący program ukazał się na początku września w sieci sklepów.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 16.05.2022

    Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


  • 03.05.2022

    Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach


  • 26.04.2022

    Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu


  • 20.04.2022

    Words don’t come easy to me


  • 04.04.2022

    Cena twojego wydruku z bankomatu


  • 04.04.2022

    Effie In Practice – zaproszenie na webinary


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek