Tesco podsumowało swoją kampanię edukacyjną „Kulinarni Odkrywcy” realizowaną w ramach programu Tesco dla Szkół.
Konkurs „Kulinarni Odkrywcy” trwał od września 2014 r. do marca 2015 r. i uczestniczyło w nim blisko 3,5 tysiąca uczniów szkół podstawowych i gimnazjalnych. Konkurs zaangażował także ponad 100 tysięcy osób wspierających dzieci – nauczycieli, rodziców i społeczności lokalne. Na prace konkursowe, czyli 434 przygotowane przez dzieci filmy, oddano łącznie ponad 1,6 mln głosów. 26 szkół wygrało nowoczesny multimedialny sprzęt dydaktyczny, a uczniowie – prawie 800 nagród indywidualnych.
Jak wskazują wyniki ewaluacji, przeprowadzonej przez MillwardBrown, konkurs przyciągnął dzieci o różnorodnym stopniu umiejętności kulinarnych i w ciągu pół roku przyczynił się do szybszego ich rozwoju, niż w przypadku rówieśników nieobjętych programem. Co 10-te dziecko uczestniczące w programie zwiększyło nie tylko swoją wiedzę na temat gotowania, ale przede wszystkim zaangażowało się w prace w kuchni. Konkurs w ocenie ewaluatorów zachęcił do gotowania chłopców oraz młodsze dzieci, grupy zazwyczaj rzadko zachęcane do rozwijania kulinarnych pasji.
Platformą komunikacji programu była strona www.tescodlaszkol.pl, na której zamieszczone zostały wszystkie informacje o konkursie, jak również materiały edukacyjne, z których mogły korzystać szkoły. Konkurs rozszerzono o elementy grywalizacyjne – specjalne misje i wyzwania edukacyjne opracowane wokół tematyki konkursowej, umożliwiające wygranie drobnych nagród oraz poszerzanie wiedzy i entuzjazmu do kulinariów.
Programowi towarzyszyła kampania w mediach kobiecych, informacyjnych i edukacyjnych, która zachęcała do udziału w konkursie. Działania skierowane zostały także do pracowników sieci Tesco oraz klientów sklepów. Spot promujący program ukazał się na początku września w sieci sklepów.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025
-
08.01.2025
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów