Tesco wesprze 375 inicjatyw społecznych w całej Polsce
Ogłoszono zwycięzców V edycji programu grantowego „Decydujesz, pomagamy”. W ramach tej inicjatywy Tesco wraz z Fundacją Tesco wesprze 375 najciekawszych inicjatyw społecznych.
Program Decydujesz, pomagamy wspiera mieszkańców, instytucje publiczne oraz organizacje pozarządowe w ich działaniach na rzecz lokalnej społeczności. Na potrzeby programu mapa Polski została podzielona na 125 mikroregionów, skupionych wokół sklepów Tesco. Pierwsza faza programu ma charakter oddolny – chętni mogą zgłaszać swoje inicjatywy przez internet. Następnie komisja grantowa ocenia projekty pod kątem merytorycznym, w końcu zaś wyrożnione projekty zostają poddane głosowaniu klientów Tesco, którzy wybierają – ich zdaniem – najlepsze i najpotrzebniejsze inicjatywy dla regionu.

Naszym celem było stworzenie takiego projektu społecznego, który nie będzie opierał się na przekazywaniu środków, tylko zaktywizuje społeczności lokalne i pobudzi je do działania. W swojej działalności chcemy być motorem napędowym czegoś wielkiego. – tłumaczy Daria Kulińska, Dyrektor ds. komunikacji Tesco Polska.
W V edycji konkursu klienci sklepów Tesco oddali 5 504 568 głosów na projekty społeczne. Najwięcej żetonów do urn wrzucili mieszkańcy województwa mazowieckiego, oddając 904 421 głosów na projekty w swoim regionie. Dzięki temu do 375 organizacji społecznych i aktywnych mieszkańców w całej Polsce trafi 1 125 000 zł na realizację ich pomysłów.

Od 2016 roku, w ciągu pięciu edycji programu sieć handlowa wsparła 1 190 projektów społecznych, które w otwartym głosowaniu, wybrali klienci Tesco, oddając w sumie aż 26 746 271 głosów.
Więcej informacji o programie Decydujesz, pomagamy oraz opisy zwycięskich projektów znajdują się na stronie internetowej: www.tesco.pl/pomagamy.

zobacz także
-
07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile
-
01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
„Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska
-
25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka
-
17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
InPost ratuje życie
-
10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?



