Tesco opublikowało Raport Społecznej Odpowiedzialności, podsumowujący okres 2012/13 – 2013/14.
Raport prezentuje spektrum inicjatyw społecznych, programów rozwojowych i edukacyjnych zrealizowanych przez Tesco. Jest to również podsumowanie pierwszego roku funkcjonowania nowej strategii społecznej odpowiedzialności firmy, która wyznaczyła nowe cele i priorytety: walkę z marnotrawieniem żywności, promocję zdrowego stylu życia i tworzenie możliwości dla młodych ludzi. Zostały podsumowane również działania dotyczące funkcjonowania firmy na co dzień – jak np. minimalizowanie wpływu na środowisko, tworzenie dobrego miejsca pracy, relacje z dostawcami, zapewnienie wysokiej jakości produktów czy wsparcie lokalnych społeczności.
Firma wykorzystała w raporcie międzynarodowe wytyczne raportowania (Global Reporting Initiative) i metodologię pomiaru efektów społecznych (LBG), która pokazuje, czy firma dobrze zainwestowała swoje środki w programy społeczne.
Aby zachować możliwie wysoką obiektywność w wyborze zagadnień, spytaliśmy o zdanie ekspertów zajmujących się tematyką Społecznej Odpowiedzialności Biznesu i ochrony środowiska, reprezentujących branżę handlową i świat biznesu, przedstawicieli organizacji pozarządowych i uczelni. To oni wskazali nam obszary, w których chcieliby uzyskać szczegółowe informacje – wyjaśnia Patrycja Bejm-Maras, CSR Manager w Tesco Polska.
Elektroniczną wersję raportu można pobrać ze strony Tesco Polska.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy