Od 24 stycznia do 6 lutego trwać będzie kampania „Drużyna polskiego produktu” zachęcająca konsumentów do „kibicowania” polskim produktom, czyli do wybierania ich podczas zakupów. Akcja obejmuje blisko 500 krajowych wyrobów, pochodzących od 40 producentów.
„Drużyna Polskiego Produktu” to druga odsłona kampanii „Święto Polskiego Produktu”, która zorganizowana została jesienią 2007 roku. Wśród osób, które zakupią polskie produkty specjalnie oznaczone wywieszką „Kupując polskie produkty – dajesz pracę”, rozlosowane zostaną nagrody (główna to 5 tys. złotych na wyjazd na mecze polskiej reprezentacji piłkarskiej podczas rozgrywek Euro, pozostałe – 150 koszy z polskimi produktami oraz 50 bonów towarowych Tesco o wartości 100 zł każdy; łączna wartość nagród dodatkowych to 20 tys. złotych).
Oznaczeniem „Kupując Polskie Produkty – Dajesz Pracę”, wyróżnione mogą zostać produkty których koszt wytworzenia w co najmniej 51% poniesiony został w Polsce.
Kreację kampanii przygotowała agencja DEMO Effective Launching.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy