logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Tesco i Carlsberg prowadzą eko akcję – szkła segregację
13.05.2011
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Tesco i Carlsberg prowadzą eko akcję – szkła segregację



W najbliższą sobotę i niedzielę, 14 i 15 maja w godzinach od 10.00 do 18.00 w wybranych sklepach Tesco w Krakowie, Szczecinie, Warszawie, Włocławku, Wrocławiu, Łodzi, Poznaniu i Częstochowie odbędzie się zbiórka opakowań szklanych. W zamian za przyniesienie 5 opakowań szklanych klienci otrzymają sadzonkę rośliny doniczkowej lub kupon na 100 zielonych punktów Clubcard. Patronat nad akcją objęła KOBA, Organizacja Odzysku, która odpowiada za proekologiczne przetworzenie szkła zebranego podczas EKOAkcji Szkła Segregacji. Celem – tego po raz drugi organizowanego przedsięwzięcia Carlsberg Polska i Tesco – jest budowanie świadomości ekologicznej wśród konsumentów w obszarze segregacji opakowań szklanych i recyklingu.

Każdy, kto ma w domu opakowania szklane, takie jak np. butelki po piwie czy słoiki, może je przynieść do sklepów Tesco objętych akcją. W specjalnie oznakowanych miejscach na parkingach sklepów będą wydawane do wyboru – sadzonki roślin lub kupony.

– Celem naszej wspólnej akcji jest przede wszystkim popularyzacja selektywnej zbiórki surowców wtórnych wśród naszych klientów. Tesco od lat pomaga klientom żyć w sposób przyjazny środowisku- przekładać hasła ekologiczne na codzienne działania. Ubiegłoroczna  edycja EKOAkcji – Szkła Segregacji pokazała, że nasi klienci bardzo chętnie włączają się w tego rodzaju inicjatywy. W tym roku chcemy ją kontynuować, wzbogacając przy tym o możliwość otrzymania 100 zielonych punktów Clubcard, promujących proekologiczną postawę w ramach naszego programu lojalnościowego – zachęca Łukasz Kędzior, organizator akcji z ramienia Tesco Polska.

– Konsekwentnie rozwijana od lat polityka ekologiczna jest jednym z najważniejszych filarów działalności Carlsberg Polska, dlatego też czujemy szczególną powinność edukowania naszego konsumenta i wyjaśniania, co należy czynić z bezzwrotną butelką po wypiciu trunku. Jedynym sprawdzonym sposobem na ograniczenie wpływu na środowisko naturalne jest recykling opakowań szklanych, który oszczędza zużycie energii i zapobiega gromadzeniu odpadów. Duży odzew społeczny – podczas pierwszej edycji tej akcji – potwierdził potrzebę jej kontynuowania wśród naszych konsumentów, dlatego w tym roku postanowiliśmy zwiększyć jej zasięg – mówi Jagoda Jastrzębska, Kierownik ds. Rozwoju Odpowiedzialnego Biznesu w Carlsberg Polska.

Komunikacja odbywa się w sklepach objętych ekologiczną akcją za pomocą spotu, plakatów i ulotek, zawierających treści edukacyjne o korzyściach płynących z recyklingu i segregacji odpadów – w trosce o środowisko naturalne.

Akcją ekologiczną zostały objęte poniższe sklepy Tesco:
Szczecin (ul. Milczyńska 17/27),
Kraków (Kapelanka 54 i ul. Wielicka 259),
Wrocław (ul. Długa 37/43 i Bielany Wrocławskie, ul. Czekoladowa 11),
Włocławek (ul. Kruszyńska 17/27),
Warszawa (Al. KEN 14, ul. Fieldorfa 41, ul. Górczewska 212/226),
Łódź (ul. Pojezierska 98),  
Częstochowa  (ul. Drogowców 43),
Poznań (ul. Serbska 7)








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek