logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Tesco będzie przekazywać żywność
18.10.2013
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Tesco będzie przekazywać żywność



16 października, w Światowy Dzień Żywności, w Polsce ruszyły pierwsze dostawy produktów spożywczych podarowanych przez Tesco dla Federacji Polskich Banków Żywności. Żywność ze sklepów Tesco będzie trafiać do podopiecznych Banków Żywności.

Firma wdraża projekt „Tesco. Oszczędzam. Nie marnuję. Przekazuję”. Celem programu jest ograniczanie strat żywności oraz przekazywanie jej potrzebującym dzięki wdrażaniu nowych rozwiązań i strategicznej współpracy z Federacją Polskich Banków Żywności oraz redukcja zjawiska marnowania żywności poprzez edukację dostawców oraz klientów sieci.

Tesco Polska od 13 lat współpracuje z Federacją Polskich Banków Żywności, włączając się w ogólnopolskie zbiórki Federacji i pozyskując ok. 10% wolumenu rocznej zbiórki w Polsce.  W październiku 2013 r. Tesco nawiązało partnerstwo z Federacją Polskich Banków Żywności, jako pierwsza polska sieć handlowa wykorzystując możliwości otwarte przez zmianę ustawy o opodatkowaniu przekazywania żywności na cele charytatywne. Pełnowartościowa żywność stanowiąca nadwyżkę, jakiej sklep nie zdąży sprzedać przed upływem terminu przydatności do spożycia, będzie przekazywana potrzebującym. Pionierski program przekazywania żywności rusza w wersji pilotażowej 16 października i, po wypracowaniu procedur, będzie stopniowo rozszerzany na sklepy Tesco w całym kraju.

Sieć Tesco w dzień inaugracji programu podarowała ponad tonę produktów Bankowi Żywności SOS w Warszawie, m.in. warzywa, owoce i artykuły spożywcze sypkie.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek