logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Telefoniczny alkomat Kompanii Piwowarskiej
24.06.2010
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Telefoniczny alkomat Kompanii Piwowarskiej



Licznik poziomu promili w telefonie to propozycja Kompanii Piwowarskiej, która chce promować odpowiedzialne spożywanie alkoholu.

Jak zapewnia KP aplikacja pozwala sprawdzić poziom promili w organizmie oraz poznać orientacyjny czas od momentu spożycia alkoholu, po którym będzie można bezpieczne usiąść za kierownicą samochodu. W akcję włączyła się sieć TESCO. W najbliższą sobotę, 26 czerwca, wszyscy odwiedzający hipermarket przy ul. Mrągowskiej w Poznaniu będą mogli pobrać wspomnianą aplikację na swój telefon komórkowy.

Ilość promili obliczana jest według algorytmu krzywej alkoholowej (wzoru Widmarka) na podstawie wprowadzonych przez użytkownika danych: płci, wieku, wagi oraz ilości wypitego alkoholu i czasu zakończenia picia. Dodatkowo aplikacja zawiera bazę numerów telefonu do korporacji taksówkowych z całej Polski, a także dane dotyczące poziomu alkoholu dopuszczalnego podczas kierowania pojazdem w różnych krajach europejskich. Integralną jej częścią jest też gra w kapsle, która pozwala użytkownikom na przetestowanie refleksu.

Działania prowadzone przez Kompanię Piwowarską i TESCO mają na celu zmniejszenie liczby pijanych kierowców na polskich drogach oraz uświadomienie społeczeństwu negatywnego wpływu alkoholu na organizm.

Podczas sobotniej akcji w poznańskim hipermarkecie zaplanowane są również konkursy z wykorzystaniem „alkogogli”, dzięki którym można sprawdzić jak zmienia się rzeczywistość po spożyciu alkoholu. Kolejne akcje w hipermarketach TESCO będą przeprowadzone: 3 lipca w Warszawie (ul. Fieldorfa 41), 10 lipca w Tychach (ul. Towarowa 2) i 17 lipca w Krakowie (ul. Kapelanka 54).

Wszyscy zainteresowani mogą pobrać aplikację ze strony internetowej www.sprawdzpromile.pl lub wysłać SMSa z hasłem PROMILE pod numer 70958 (koszt 61 gr. brutto).
P. Cieślikiewicz








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek