────── 16.05.2017
Konkurs Kampania Społeczna Roku - nominacje w kategorii „Świat”
Tego nie ukryje peruka
6 / 11
Piękna Wenezuelka w drodze z wizyty lekarskiej obojętnie mija przechodniów i gdy tylko dociera do domu, zasiada przed lustrem i zdejmuje ubranie, by zmierzyć się z własnym strachem. Teraz lustrem staje się kamera. Kobieta patrząc w obiektyw ściąga perukę, a widz przekonuje się, że rak piersi może dotknąć każdego. Bez użycia słów, ale w naładowany emocjonalnie sposób agencja Publicis na zlecenie organizacji Fundaseno pokazała traumę po otrzymaniu wyników profilaktycznego badania piersi. Według statystyk rak piersi jest drugą najczęstszą przyczyną zgonów wenezuelskich kobiet, ale coraz częściej dotyka również mężczyzn w każdym wieku. Diagnoza zaskakuje i trudno się z nią pogodzić.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
13.03.2023
Brak towaru w magazynie
-
10.03.2023
Rumia oddaje głos śmieciom
-
08.03.2023
Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”
-
03.03.2023
Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu
-
24.02.2023
Wszystko gra?
-
15.02.2023
All you need is… OZE. Ruszyła kampania promująca odnawialne źródła energii