────── 16.05.2017
Konkurs Kampania Społeczna Roku - nominacje w kategorii „Świat”
Tego nie ukryje peruka
Piękna Wenezuelka w drodze z wizyty lekarskiej obojętnie mija przechodniów i gdy tylko dociera do domu, zasiada przed lustrem i zdejmuje ubranie, by zmierzyć się z własnym strachem. Teraz lustrem staje się kamera. Kobieta patrząc w obiektyw ściąga perukę, a widz przekonuje się, że rak piersi może dotknąć każdego. Bez użycia słów, ale w naładowany emocjonalnie sposób agencja Publicis na zlecenie organizacji Fundaseno pokazała traumę po otrzymaniu wyników profilaktycznego badania piersi. Według statystyk rak piersi jest drugą najczęstszą przyczyną zgonów wenezuelskich kobiet, ale coraz częściej dotyka również mężczyzn w każdym wieku. Diagnoza zaskakuje i trudno się z nią pogodzić.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
22.03.2024
#nazdrowiepsychiczne
-
21.03.2024
Załóż, że mogę
-
06.03.2024
Dzieci przegrywają wojnę ZAWSZE
-
05.03.2024
Cicho! Sza!
-
04.03.2024
Mistrzowskie listy miłosne
-
27.02.2024
Muzeum Ginącej Mobilności