logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
Selekcje
   ──────  16.05.2017

Złoto dla geeków, skner i zuchwałych. Kampanie nagrodzone w Cannes

Your browser does not support the video tag.

Większość profesjonalnych protez ramienia kosztuje powyżej 15 tys. dolarów. To astronomiczna kwota dla większości mieszkańców krajów rozwijających się. Często zdarzają się tam utraty kończyn w wyniku działań wojennych, zaminowywania terenów, czy chorób. Jak rozwiązać ten problem? Typowa kampania społeczna apelowałaby do mieszkańców bogatych krajów o datki, za które organizatorzy zakupią profesjonalne protezy dla potrzebujących. Kampania, która zasługuje na Złotego Lwa to np. taka, w której technologiczni geniusze sponsorowani przez technologicznego giganta poświęcają miesiące pracy badawczej, by stworzyć zaawansowany model protezy do wydruku na drukarce 3D. Następnie lecą do Sudanu, rozstawiają sprzęt, drukują protezę i wstawiają Danielowi – 12-letniej ofierze wojny domowej, „przy okazji” zostawiają wszystkie niezbędne do druku narzędzia w jego wiosce i uczą jej mieszkańców jak tworzyć kolejne. Wieść o tym szybko roznosi się w mediach, te szumnie ogłaszają, że to dopiero początek, bo Project Daniel ma potencjał, by zmienić świat. Fakt, bo wydruk 3D modelu zaawansowanej protezy to koszt zamykający się w kwocie 100 dolarów. Kto za tym stoi? Not Impossible Labs – grupa technologicznych geeków z wizją uczynienia ze świata lepszego miejsca, która na stronie internetowej, w zakładce „zespół”, tuż obok swoich fotografii apeluje: „nie oceniaj, to nasze mamy wybrały te zdjęcia”. Gigant Intel – sponsor całej inicjatywy, który idealnie wpasował ją do swojej komunikacji zadając pytanie „W jaki sposób odblokujesz swój potencjał, by zmienić świat? Look inside”. Agencja The Ebeling Group New York, która zadbała o to, żeby o wszystkim usłyszał cały świat oraz stworzyła case study na potrzeby konkursów reklamowych.








CZYTAJ TEŻ:


  • 08.07.2025

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie


  • 29.06.2025

    Prokop oddał głos… psu


  • 23.06.2025

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat


  • 12.06.2025

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


  • 11.06.2025

    Po stronie mocy korników


  • 10.06.2025

    Dostrój się do drogi


chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek