logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Selekcje
   ──────  16.05.2017

Złoto dla geeków, skner i zuchwałych. Kampanie nagrodzone w Cannes

Your browser does not support the video tag.
5 / 8
  

Większość profesjonalnych protez ramienia kosztuje powyżej 15 tys. dolarów. To astronomiczna kwota dla większości mieszkańców krajów rozwijających się. Często zdarzają się tam utraty kończyn w wyniku działań wojennych, zaminowywania terenów, czy chorób. Jak rozwiązać ten problem? Typowa kampania społeczna apelowałaby do mieszkańców bogatych krajów o datki, za które organizatorzy zakupią profesjonalne protezy dla potrzebujących. Kampania, która zasługuje na Złotego Lwa to np. taka, w której technologiczni geniusze sponsorowani przez technologicznego giganta poświęcają miesiące pracy badawczej, by stworzyć zaawansowany model protezy do wydruku na drukarce 3D. Następnie lecą do Sudanu, rozstawiają sprzęt, drukują protezę i wstawiają Danielowi – 12-letniej ofierze wojny domowej, „przy okazji” zostawiają wszystkie niezbędne do druku narzędzia w jego wiosce i uczą jej mieszkańców jak tworzyć kolejne. Wieść o tym szybko roznosi się w mediach, te szumnie ogłaszają, że to dopiero początek, bo Project Daniel ma potencjał, by zmienić świat. Fakt, bo wydruk 3D modelu zaawansowanej protezy to koszt zamykający się w kwocie 100 dolarów. Kto za tym stoi? Not Impossible Labs – grupa technologicznych geeków z wizją uczynienia ze świata lepszego miejsca, która na stronie internetowej, w zakładce „zespół”, tuż obok swoich fotografii apeluje: „nie oceniaj, to nasze mamy wybrały te zdjęcia”. Gigant Intel – sponsor całej inicjatywy, który idealnie wpasował ją do swojej komunikacji zadając pytanie „W jaki sposób odblokujesz swój potencjał, by zmienić świat? Look inside”. Agencja The Ebeling Group New York, która zadbała o to, żeby o wszystkim usłyszał cały świat oraz stworzyła case study na potrzeby konkursów reklamowych.








CZYTAJ TEŻ:


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


  • 17.01.2023

    Dbaj o siebie


  • 13.01.2023

    Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?


  • 12.01.2023

    (Nie) witaj szkoło!


  • 11.01.2023

    Gołąbek pokoju


  • 10.01.2023

    Palisz czy nie palisz


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek