logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Teatr i ekologia od ENERIS
09.06.2016
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Teatr i ekologia od ENERIS



Spółka ENERIS przygotowała przedstawienie teatralne o tematyce ekologicznej dla dzieci. Jego bohaterami są Szymek i Misia, którzy wspólnie z widzami, pod okiem Profesora Surowieckiego, zgłębiają wiedzę na temat segregacji surowców oraz wspólnej odpowiedzialności za środowisko. 

Trwające około 40 minut przedstawienie zostało tak zaplanowane, aby można je było wystawiać zarówno na scenie teatru, jak i w przedszkolach czy szkołach. Młodzi bohaterowie dowiadują się, że odpady należy segregować, a wiele z nich może mieć zupełnie nowe zastosowania. W scenariuszu przewidziano piosenki oraz udział małych widzów w przebiegu zdarzeń. Premiera spektaklu odbyła się pod koniec maja w Jaworznie w trakcie obchodów Święta Rodziny.

Scenariusz przedstawienia „Najlepszy prezent” został napisany na potrzeby ENERIS przez Szymona Jachimka, artystę znanego z występów w kabarecie LIMO oraz w telewizyjnych programach rozrywkowych, a zarazem twórcę przedstawień dla dzieci.

„Najlepszy prezent” jest częścia koncepcji edukacyjnej ENERIS: „Redukuj – Odzyskuj – Przetwarzaj”, którego pozostałymi elementami są: ścieżka edukacji ekologicznej, koło wiedzy ekologicznej, książeczka dla najmłodszych pt.Kilka słów o odpadach opartych na poradach wyjętych z notatnika ciekawskiego smyka oraz materiały informacyjne, kolorowanki i przytulanki.

ENERIS to polska firma działająca w obszarze ochrony środowiska, specjalizująca się w budowie oraz eksploatacji infrastruktury z zakresu gospodarki wodno-ściekowej, odpadowej oraz energetyki odnawialnej. 








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek