────── 02.08.2023
Te ptaki mogą zniknąć naprawdę
23 lipca 2023 roku nazwa i ikoniczne logo Twittera zostały zastąpione przez X. Zaskoczeni użytkownicy serwisu zaczęli wyrażać swój żal i tęsknotę za Larrym (Larry the Bird) – bo tak brzmi oficjalna nazwa niebieskiego, ćwierkającego ptaszka, będącego symbolem nie tylko Twittera ale też ogólnie krótkich wiadomości tekstowych.
Ta niezwykła sytuacja stała się punktem wyjścia dla studenckiej kampanii społecznej, zrealizowanej na seulskim Hongik University. Projekt „Endangered bird in reality” ma przekierować uwagę odbiorców z kultowego ptaszka z Twittera na ptaki zagrożone wyginięciem. Prawdziwe ptaki, którym grozi zagłada w realnym świecie, a nie w przestrzeni cyfrowej.
Autorem koncepcji jest Park Jeong Wook.
Nazwa kampanii:
Endangered bird in reality
Czas:
2023.7
Kraje:
Korea Południowa
Media:
print
Wykonawca:
School: Hongik University, Seoul, South Korea
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie