Firma Tchibo wspierając międzynarodowy projekt „Cotton made in Africa”, wprowadziła do sprzedaży w swoich sklepach i stoiskach kolekcję odzieży „Kolorowy zawrót głowy”, których sprzedaż wspiera projekt.
Realizowany przez fundację Aid by Trade Foundation projekt „Cotton made in Africa” pomaga afrykańskim plantatorom bawełny w prowadzeniu zrównoważonej produkcji pod względem środowiskowym i społecznym. Dla ponad 20 mln mieszkańców Afryki uprawa bawełny stanowi główne źródło dochodów. Jednym z celów projektu jest pomoc w zapewnieniu i rozszerzeniu rynków zbytu dla bawełny pochodzącej z Zambii i z mniejszych państw, takich jak Benin i Burkina Faso.
Tchibo przystąpiło do projektu „Cotton made in Africa” (www.cotton-made-in-africa.com) w 2008 r. i jest jednym z członków komitetu doradczego fundacji.
Kolekcja „Kolorowy zawrót głowy” dostępna jest w sprzedaży od środy, 3 czerwca br., w sklepach i na stoiskach Tchibo oraz w sklepie internetowym www.tchibo.pl
M. Czerepak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.08.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
03.06.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy