logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  11.04.2012

Tchibo ma kawy z plantacji Rainforest Alliance Certified



Kawy ziarniste Tchibo Exclusive Origins mają być propozycją dla tych klientów, którzy zwracają uwagę na kwestie ochrony środowiska naturalnego i społecznej odpowiedzialności. Kawy te składają się bowiem z ziaren z plantacji Rainforest Alliance Certified. Właściciele takich plantacji stosują nawozy w określonych warunkach zapewniających ich właściwe użycie oraz odpowiednio gospodarują odpadami, chroniąc w ten sposób ekosystemy lasów tropikalnych. Ponadto, pracownicy plantacji mają zapewnione godne warunki życia oraz pracy, a także gwarantowany dostęp do edukacji i opieki zdrowotnej.

W ofercie Tchibo Exclusive Origins dostępne jest sześć mieszanek: Guatemala Medium i Brazil Mild (100 proc. kawy z plantacji Rainforest Alliance Certified), Africa Intense, Pearl Beans, Vienna Melange oraz łagodna kawa bezkofeinowa – Colombia Fino Decaff (30 proc. kawy z plantacji Rainforest Alliance Certified).

– Według przyjętych przez nas kryteriów ziarna takie spełniają wymagania co najmniej jednego podstawowego standardu związanego ze zrównoważonym rozwojem, uwzględniającym aspekty środowiskowe i społeczne, na przykład 4C (Common Code for the Coffee Community) lub spełniają wymagania określone przez program certyfikujący, taki jak Fair Trade, Rainforest Alliance Certified™ lub UTZ CERTIFIED. Oferta kaw ziarnistych Tchibo Exclusive Origins w naszych sklepach jest kolejnym krokiem w wyznaczonym kierunku – mówi Ewelina Wasilewska, Kierownik ds. komunikacji i odpowiedzialności biznesu w Tchibo Warszawa.

Od marca 2009 roku każda kawa i każdy napój kawowy sprzedawany w barze kawowym w sklepach Tchibo powstaje na bazie kawy Tchibo Fairtrade Espresso Haus Röstung.



Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 16.02.2023

    LPP dołączyło do sygnatariuszy porozumienia Accord Pakistan


  • 07.02.2023

    #NieSzukajWymowki – Jasiek Mela inspiruje do działania


  • 03.02.2023

    Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 09.01.2023

    Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska


  • 05.12.2022

    4F przerabia kurtki dla ludzi na kurteczki dla psów


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek