Tchibo ma kawy z plantacji Rainforest Alliance Certified
Kawy ziarniste Tchibo Exclusive Origins mają być propozycją dla tych klientów, którzy zwracają uwagę na kwestie ochrony środowiska naturalnego i społecznej odpowiedzialności. Kawy te składają się bowiem z ziaren z plantacji Rainforest Alliance Certified. Właściciele takich plantacji stosują nawozy w określonych warunkach zapewniających ich właściwe użycie oraz odpowiednio gospodarują odpadami, chroniąc w ten sposób ekosystemy lasów tropikalnych. Ponadto, pracownicy plantacji mają zapewnione godne warunki życia oraz pracy, a także gwarantowany dostęp do edukacji i opieki zdrowotnej.
W ofercie Tchibo Exclusive Origins dostępne jest sześć mieszanek: Guatemala Medium i Brazil Mild (100 proc. kawy z plantacji Rainforest Alliance Certified), Africa Intense, Pearl Beans, Vienna Melange oraz łagodna kawa bezkofeinowa – Colombia Fino Decaff (30 proc. kawy z plantacji Rainforest Alliance Certified).
– Według przyjętych przez nas kryteriów ziarna takie spełniają wymagania co najmniej jednego podstawowego standardu związanego ze zrównoważonym rozwojem, uwzględniającym aspekty środowiskowe i społeczne, na przykład 4C (Common Code for the Coffee Community) lub spełniają wymagania określone przez program certyfikujący, taki jak Fair Trade, Rainforest Alliance Certified™ lub UTZ CERTIFIED. Oferta kaw ziarnistych Tchibo Exclusive Origins w naszych sklepach jest kolejnym krokiem w wyznaczonym kierunku – mówi Ewelina Wasilewska, Kierownik ds. komunikacji i odpowiedzialności biznesu w Tchibo Warszawa.
Od marca 2009 roku każda kawa i każdy napój kawowy sprzedawany w barze kawowym w sklepach Tchibo powstaje na bazie kawy Tchibo Fairtrade Espresso Haus Röstung.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
16.02.2023
LPP dołączyło do sygnatariuszy porozumienia Accord Pakistan
-
07.02.2023
#NieSzukajWymowki – Jasiek Mela inspiruje do działania
-
03.02.2023
Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste
-
31.01.2023
Przystanek Zieleń na Mokotowie i Wilanowie
-
09.01.2023
Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska
-
05.12.2022
4F przerabia kurtki dla ludzi na kurteczki dla psów