logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Tchibo ma kawy z plantacji Rainforest Alliance Certified
11.04.2012
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Tchibo ma kawy z plantacji Rainforest Alliance Certified



Kawy ziarniste Tchibo Exclusive Origins mają być propozycją dla tych klientów, którzy zwracają uwagę na kwestie ochrony środowiska naturalnego i społecznej odpowiedzialności. Kawy te składają się bowiem z ziaren z plantacji Rainforest Alliance Certified. Właściciele takich plantacji stosują nawozy w określonych warunkach zapewniających ich właściwe użycie oraz odpowiednio gospodarują odpadami, chroniąc w ten sposób ekosystemy lasów tropikalnych. Ponadto, pracownicy plantacji mają zapewnione godne warunki życia oraz pracy, a także gwarantowany dostęp do edukacji i opieki zdrowotnej.

W ofercie Tchibo Exclusive Origins dostępne jest sześć mieszanek: Guatemala Medium i Brazil Mild (100 proc. kawy z plantacji Rainforest Alliance Certified), Africa Intense, Pearl Beans, Vienna Melange oraz łagodna kawa bezkofeinowa – Colombia Fino Decaff (30 proc. kawy z plantacji Rainforest Alliance Certified).

– Według przyjętych przez nas kryteriów ziarna takie spełniają wymagania co najmniej jednego podstawowego standardu związanego ze zrównoważonym rozwojem, uwzględniającym aspekty środowiskowe i społeczne, na przykład 4C (Common Code for the Coffee Community) lub spełniają wymagania określone przez program certyfikujący, taki jak Fair Trade, Rainforest Alliance Certified™ lub UTZ CERTIFIED. Oferta kaw ziarnistych Tchibo Exclusive Origins w naszych sklepach jest kolejnym krokiem w wyznaczonym kierunku – mówi Ewelina Wasilewska, Kierownik ds. komunikacji i odpowiedzialności biznesu w Tchibo Warszawa.

Od marca 2009 roku każda kawa i każdy napój kawowy sprzedawany w barze kawowym w sklepach Tchibo powstaje na bazie kawy Tchibo Fairtrade Espresso Haus Röstung.









12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek