logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > TAURON przeszkolił 123 tys. dzieci
05.08.2015
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

TAURON przeszkolił 123 tys. dzieci



Firma TAURON Dystrybucja zakończyła drugą edycję programu „Bezpieczniki Taurona. Włącz dla dobra dziecka”. Ideą cyklicznego programu jest realizacja działań mających na celu edukację dzieci i młodzieży w zakresie bezpiecznego i racjonalnego korzystania z energii elektrycznej, urządzeń nią zasilanych, a także bezpiecznego zachowania w pobliżu infrastruktury energetycznej. Program skierowany jest także do rodziców, opiekunów i nauczycieli.

Podczas tegorocznej akcji firma po raz kolejny przeprowadziła bezpłatne zajęcia dydaktyczne w szkołach podstawowych z południowej Polski z udziałem swoich ekspertów. Dzieci z placówek, które zdecydowały się przystąpić do programu mogły dodatkowo: zwiedzić objazdowe miasteczka edukacyjne, gdzie m.in. miały okazję zgłębić wiedzę o zasadach bezpiecznego użytkowania energii. Uczestniczyły one w doświadczeniach fizycznych związanych z wytwarzaniem i przewodnictwem prądu. W ramach programu dla najmłodszych zorganizowano również spektakl teatralny Pstryk! I wszystko jasne czy Tesla vs Edison czyli z prądem lub pod prąd.

Firma rozszerzyła w tym roku program o platformę online – Krainę Tauronka. Ta złożona z tematycznych quizów i zadań zręcznościowo-logicznych gra, zaangażowała dzieci w zabawę, która miała pozwolić im rozbudzić ciekawość poruszonymi zagadnieniami i zapamiętać zdobyte informacje. W trakcie Krainy Tauronka firma zadbała także o zaawansowane funkcje kontroli zarządzania profilami uczniów przez nauczycieli i nagrody. Przygotowano także film krótkometrażowy Agenci w czerni. Jego scenariusz wyłoniono w drodze konkursu zorganizowanego podczas pierwszej edycji programu. Film zrealizowano przy współpracy z  Krakowską Fundacją Filmową i jest on dostępny na stronie www.bezpiecznikitaurona.pl oraz na oficjalnym kanale YouTube firmy.

Przeszkolono ponad 123 tys. dzieci ze 1180 placówek, w których odbyło się łącznie 4 tys. lekcji. W akcję zaangażowanych było 90 wolontariuszy ze spółki. Start działań kolejnej edycji zaplanowano na wrzesień 2015 roku.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek