logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  05.08.2015

TAURON przeszkolił 123 tys. dzieci



Firma TAURON Dystrybucja zakończyła drugą edycję programu „Bezpieczniki Taurona. Włącz dla dobra dziecka”. Ideą cyklicznego programu jest realizacja działań mających na celu edukację dzieci i młodzieży w zakresie bezpiecznego i racjonalnego korzystania z energii elektrycznej, urządzeń nią zasilanych, a także bezpiecznego zachowania w pobliżu infrastruktury energetycznej. Program skierowany jest także do rodziców, opiekunów i nauczycieli.

Podczas tegorocznej akcji firma po raz kolejny przeprowadziła bezpłatne zajęcia dydaktyczne w szkołach podstawowych z południowej Polski z udziałem swoich ekspertów. Dzieci z placówek, które zdecydowały się przystąpić do programu mogły dodatkowo: zwiedzić objazdowe miasteczka edukacyjne, gdzie m.in. miały okazję zgłębić wiedzę o zasadach bezpiecznego użytkowania energii. Uczestniczyły one w doświadczeniach fizycznych związanych z wytwarzaniem i przewodnictwem prądu. W ramach programu dla najmłodszych zorganizowano również spektakl teatralny Pstryk! I wszystko jasne czy Tesla vs Edison czyli z prądem lub pod prąd.

Firma rozszerzyła w tym roku program o platformę online – Krainę Tauronka. Ta złożona z tematycznych quizów i zadań zręcznościowo-logicznych gra, zaangażowała dzieci w zabawę, która miała pozwolić im rozbudzić ciekawość poruszonymi zagadnieniami i zapamiętać zdobyte informacje. W trakcie Krainy Tauronka firma zadbała także o zaawansowane funkcje kontroli zarządzania profilami uczniów przez nauczycieli i nagrody. Przygotowano także film krótkometrażowy Agenci w czerni. Jego scenariusz wyłoniono w drodze konkursu zorganizowanego podczas pierwszej edycji programu. Film zrealizowano przy współpracy z  Krakowską Fundacją Filmową i jest on dostępny na stronie www.bezpiecznikitaurona.pl oraz na oficjalnym kanale YouTube firmy.

Przeszkolono ponad 123 tys. dzieci ze 1180 placówek, w których odbyło się łącznie 4 tys. lekcji. W akcję zaangażowanych było 90 wolontariuszy ze spółki. Start działań kolejnej edycji zaplanowano na wrzesień 2015 roku.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 30.05.2023

    Stare zwierzęta hodowlane


  • 22.05.2023

    Trwają zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023


  • 19.05.2023

    Rusza kolejna edycja kampanii „Z Kujawskim pomagamy pszczołom”


  • 11.05.2023

    Koniec „charytatywnych nakrętek”


  • 21.04.2023

    Jak nie zmarnować szansy na Effie


  • 17.04.2023

    Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2022. Dobre praktyki” opublikowany


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek