────── 29.02.2012
Tanecznym krokiem zmieniają świat, czyli 11 piosenek z reklam społecznych
1 / 11
Może nie każdy lubi i docenia twórczość amerykańskiego rapera Akona, ale prawie 27 milionów odtworzeń tej piosenki-kampanii na Youtube przemawiają na korzyść akcji społecznej zrealizowanej przez Pepsico. Marka Pepsi zaprosiła do współpracy znanego wykonawcę Akona oraz Keri Hilson, którzy wspólnie z piosenkarzami z 16 krajów i chórem Soweto Gospel Choir nagrali utwór „OhAfrica”. Zysk ze sprzedaży utworu został przeznaczony na pomoc dla młodych Afrykańczyków. Piosenka i teledysk swoją oficjalną premierę miały 31 stycznia 2010, podczas rozdania nagród Grammy. Wśród wykonawców zaproszonych do projektu znalazła się także polska piosenkarka Ramona Rey.
CZYTAJ TEŻ:
-
06.06.2023
Przerwij przerwę
-
06.06.2023
Pogrzeb w Katarze
-
05.06.2023
Nie potrzebujemy kolejnych „bohaterów”
-
30.05.2023
Stare zwierzęta hodowlane
-
29.05.2023
Żywy font, by przeciwdziałać wymieraniu zwierząt
-
25.05.2023
Dog save the King!