────── 29.02.2012
Tanecznym krokiem zmieniają świat, czyli 11 piosenek z reklam społecznych
Może nie każdy lubi i docenia twórczość amerykańskiego rapera Akona, ale prawie 27 milionów odtworzeń tej piosenki-kampanii na Youtube przemawiają na korzyść akcji społecznej zrealizowanej przez Pepsico. Marka Pepsi zaprosiła do współpracy znanego wykonawcę Akona oraz Keri Hilson, którzy wspólnie z piosenkarzami z 16 krajów i chórem Soweto Gospel Choir nagrali utwór „OhAfrica”. Zysk ze sprzedaży utworu został przeznaczony na pomoc dla młodych Afrykańczyków. Piosenka i teledysk swoją oficjalną premierę miały 31 stycznia 2010, podczas rozdania nagród Grammy. Wśród wykonawców zaproszonych do projektu znalazła się także polska piosenkarka Ramona Rey.
CZYTAJ TEŻ:
-
19.07.2025
Odwiedź kulturę na wakacjach
-
14.07.2025
To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze
-
12.07.2025
Kwiaty
-
10.07.2025
Nie ma powodu do świętowania
-
08.07.2025
Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie
-
29.06.2025
Prokop oddał głos… psu