logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Talk-show z Ewą Farną dla młodzieży od Microsoftu
20.03.2011
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Talk-show z Ewą Farną dla młodzieży od Microsoftu



Przy udziale firmy Microsoft powstał projekt „W Sieci.TV”, w ramach którego młodzież szkolna ma uczyć się o bezpiecznym internecie za pośrednictwem internetowej telewizji. Nową akcję edukacyjną swoim patronatem objęła Komenda Główna Policji, a jej współautorem jest Fundacja Dzieci Niczyje. Realizacja projektu rozpoczęła się w zeszłym tygodniu, w województwie świętokrzyskim. W kwietniu 2011 zajęcia będą odbywały się w Warszawie.

W zaaranżowanym na potrzeby akcji wirtualnym talk show pod adresem www.wsieci.tv, nastolatki opowiadają swoje historie: „Jak zostałam uwiedziona przez dojrzałego mężczyznę?” czy „Jak zostałem skompromitowany w internecie?”. Program prowadzi Ewa Farna, młodzieżowa piosenkarka.

Prezentacja programu „W Sieci.TV” uczniom szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych, jest jednym z elementów scenariusza lekcji prewencyjnej na temat internetu. Obok moderowanej przez nauczyciela dyskusji na temat zasad bezpieczeństwa w internecie, ma ona zachęcić uczniów do refleksji i zapobiec niebezpiecznym sytuacjom w przyszłości.

Jak wynika z badań programu realizowanego w ramach projektu Komisji Europejskiej „Safeinternet” w 2010 roku 17% osób w wieku 11-16 lat w Polsce otrzymało za pośrednictwem internetu wiadomości o charakterze seksualnym, a 7% z nich doznało szkody w wyniku wykorzystania ich osobistych danych przez osoby trzecie, bez pozwolenia.

Nie jest to pierwsza współpraca firmy Microsoft i Fundacji Dzieci Niczyje. Poprzedni, zeszłoroczny program edukacyjny „3…2…1…Internet!”, dedykowany był uczniom klas IV-VI, a postawiono w nim na naukę poprzez kreskówki i komiksy.
Z. Hetmanek-Migalska








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek