„Lepiej nie wywoływać wilka z lasu”, „A co, jeśli się okaże, że mam raka” – w ten sposób wiele kobiet tłumaczy sobie zaniechanie badań profilaktycznych. Taki insight stał się punktem wyjścia dla kampanii brazylijskiej organizacji Instituto Mário Pena. Stworzone w jej ramach kreacje prasowe w lekkim, humorystycznym tonie zestawiają sytuacje, w których odkrycie czegoś przed czasem nie jest wskazane (np. chłopak zastaje dziewczynę, z którą idzie na randkę, w wałkach we włosach i maseczce na twarzy), z hasłem „Nie ma wątpliwości, że o niektórych rzeczach nie powinno się wiedzieć wcześniej. O raku powinno”. Dalej można przeczytać: „Rak piersi. Masz większą szansę na wyleczenie, jeśli odkryjesz go wcześniej”.
Więcej: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
19.07.2025
Odwiedź kulturę na wakacjach
-
14.07.2025
To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze
-
12.07.2025
Kwiaty
-
10.07.2025
Nie ma powodu do świętowania
-
08.07.2025
Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie
-
29.06.2025
Prokop oddał głos… psu