logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%
   ──────  06.04.2009

Szymon Majewski bez szans?

Your browser does not support the video tag.


Szymon Majewski w roli właściciela objazdowego teatru lalek pokazuje w najnowszej kampanii Fundacji im. Batorego swoje alternatywne życie wobec tego, który prowadzi teraz. Kampania stawia pytanie – co by było, gdyby ktoś, kogo znamy i cenimy, nie miał w dzieciństwie możliwości rozwoju na miarę swoich talentów i zdolności? Co robiłby dzisiaj? Jak zrealizowałby swoją młodzieńczą pasję?

Elementem kampanii jest także możliwość zaproponowania bohatera kolejnego spotu reklamowego – do wymyślania hipotetycznych losów innych znanych osób zaprasza internautów strona kampanii www.1procent.batory.org.pl

Środki pozyskane z wpłat 1% podatku na rzez Fundacji zostaną przekazane na prowadzony przez nią program „Równe szanse – Lokalne Programy Stypendialne”. Dzięki programowi w każdym roku szkolnym 1300 uczniów gimnazjów oraz szkół średnich z małych miejscowości, z rodzin o niskich dochodach, otrzymuje comiesięczne stypendia, umożliwiające im kontynuowanie nauki i przygotowanie się do podjęcia studiów.

Dzieci mieszkające na wsiach i w małych miastach chcą się uczyć. W filmie animowanym kampanii dziecięcy głos mówi: „Lubimy szkołę i chcemy się uczyć. Ale czasami mamy naprawdę pod górkę. Pomóż nam pokonać przeciwności losu. Wpłać 1% podatku na program Równe Szanse Fundacji Batorego. Daj dzieciom równe szanse.”

Reżyserem filmu reklamowego jest Maciej Żak, operatorem Michał Englert, a fotografie wykonał Szymon Świętochowski. Działania promocyjne kampanii są prowadzone w telewizji oraz w internecie. Spot emitowany jest w kanałach Grupy TVN oraz w Canal+.

Fundacja im Stefana Batorego w 2008 roku z wpłat 1% podatku dochodowego zebrała kwotę 521.885,91 zł. Z kwoty tej 521 404,31zł zasiliło program Równe Szanse, w ramach którego są dofinansowane programy stypendialne prowadzone przez 38 organizacji pozarządowych z całej Polski.
M. Czerepak


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Równe szanse
Czas:
2009.4.1 - 2009.4.30
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%
Kraje:
Polska
Nadawca:
Fundacji im. Stefana Batorego
Media:
Telewizja, prasa, internet
Wykonawca:
Heureka, Pride&Glory Interactive
Adresaci:
Podatnicy
Hasło kampani:
Daj szansę dzieciom z małych miejscowości i ubogich środowisk





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 16.05.2022

    Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


  • 12.05.2022

    „Druh znaczy przyjaciel” – Dem zaprojektował polsko-ukraiński słowniczek dla dzieci


  • 11.05.2022

    Dzień bez Śmiecenia — inauguracja letniej edycji Operacji Czysta Rzeka


  • 10.05.2022

    Gazeta.pl i Ukrayina.pl licytują słynne znaczki pocztowe z podpisami bohaterów Ukrainy


  • 06.05.2022

    Muzeum Narodowe w Warszawie i AMS pokazują sztukę w przestrzeni miasta


  • 04.05.2022

    Globalny raport o pracy hybrydowej 2022


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek