────── 11.11.2020
Szybka droga do nieba
Jedną z najczęstszych przyczyn wypadków wśród motocyklistów jest nierespektowanie znaków drogowych i sygnalizacji świetlnej.
Kolumbijska kampania społeczna Life is lost pokazuje rzeczywistość z punktu widzenia motocyklisty, który właśnie uległ wypadkowi. Słońce świeci mu prosto w twarz, patrzy na świat do góry nogami (stąd odwrócone napisy), a to, co widzi, to znak drogowy albo sygnalizacyjny, który właśnie zlekceważył. Być może jest to ostatnia rzecz, na którą patrzy w życiu…
Nazwa kampanii:
Life is Lost
Czas:
2020.9.15
Tematy:
Bezpieczeństwo ruchu drogowego
Kraje:
Kolumbia
Nadawca:
Alcaldia de Barranquilla
Media:
print
Wykonawca:
Crea Agencia, Colombia
Hasło kampani:
Getting to heaven can be quick
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.02.2025
1,5 tysiąca dzieci czeka na dom
-
11.02.2025
365 dni
-
10.02.2025
Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025
-
09.02.2025
W pełnym wymiarze. PAH przeciw stereotypom
-
08.02.2025
Gest solidarności